דיגיטל וטק

טינדר הולכת על העשירים: מה יקבלו במנוי של 500 דולר?

מאץ' גרופ, חברת האם של טינדדר, רואה הצלחה במגוון אפליקציות ומינויי פרימיום, ומכריזה שתכניס את השיטה גם באפליקציה הפופולרית. מה כוללות התכניות של טינדר במלחמה עם הקיטון בהכנסות?
מערכת ice |  1
טינדר אפליקציית היכרויות (צילום shutterstock)
פלטפורמת ההיכרויות טינדר חשפה אופציית מנוי חדשה, במחיר של 500 דולר לחודש. מי שיהיה מוכן לשלם את הסכום הזה, ככל הנראה משתמשים פעילים ביותר באפליקציה, יקבל גישה לתכונות כולל חיפוש "VIP", התאמה אישית ושיחות.
בינתיים, Tinder Select, שהושקה בתחילה ב-2017 כמנוי ללא תשלום, המיועד ל"פופולריים וסלבס", תעלה כעת 6,000 דולר לשנה עבור שירותיה, לפי בלומברג. אופציית המנוי החדשה הוצעה לפחות מ-1% ממשתמשי טינדר, לפי החברה.
מנוי טינדר סלקט הוא אחד מארבע שכבות בתשלום שהאפליקציה מציעה עם מחירים הנמוכים מ-24.99 דולר לחודש. "אנחנו יודעים שישנה תת-קבוצה של משתמשים מאוד מעורבים ופעילים שמתעדפים דרכים אפקטיביות ויעילות יותר למציאת קשרים, ולכן עסקנו בבדיקות נרחבות ובמשוב עם הקהל במהלך החודשים האחרונים, כדי לפתח הצעה חדשה לגמרי", אמר סמנכ"ל המוצר של טינדר, מארק ואן ריסוויק.
ביולי אשתקד, חברת האם של טינדר, Match Group, רכשה את The League, אפליקציית היכרויות "עם בסיס חברים המתמקד בהתאמת משתמשים מוכווני קריירה שמחפשים מערכת יחסים רצינית", בעסקה המוערכת בסביבות 30 מיליון דולר.
 
ההצלחה של The League, המציעה תוכנית VIP שגובה 1,000 דולר לשבוע, העניקה לפי הדיווחים השראה למאץ' גרופ להשיק בטינדר רמה חדשה ובלעדית עבור "משתמשים בעלי כוונות רציניות."
Raya, אפליקציה נוספת הפונה לסלבס ולרווקים בעלי פרופיל גבוה, מציעה מספר תוכניות שגובות בין 10 דולר לחודש ל-350 דולר לשנה. גארי סווידלר, נשיא מאץ' גרופ, שהפורטפוליו שלו כולל גם את אפליקציית ההיכרויות Hinge וכן אתרים כמו OKCupid ו-Match.com, אמר בפאנל מוקדם יותר החודש כי טינדר סלקט צפויה למשוך "כמות זעירה יחסית של מנויים משלמים חדשים."
עם זאת, החברה צופה שזה יחזק את ההכנסות, שהואטו בחודשים האחרונים.
מאץ' גרופ אמרה כי מספר המנויים לאפליקציות ההיכרויות שלה ירד בכל אחד משלושת הרבעונים האחרונים, אם כי ההכנסה הממוצעת למשתמש גדלה על בסיס משנה לשנה, על פי בלומברג.
מחיר המניה של החברה ירד בכמעט 15% מאז לפני שנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שושק׳ה אשמה
    אלה 09/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המבוגרים עברו לאפליקציית ההכרויות של שושקה בגלל זה יש ירידה במניות ??
    סגור