דיגיטל וטק

חברת ההייטק מאנדיי מתגייסת: כל הפרטים על החמ"ל שהקימה

חברת ההייטק מאנדיי מתגייסת בזמן המלחמה ומסייעת בריכוז היוזמות האזרחיות בעורף ובבניית תשתית טכנולוגית פשוטה ומבוססת נתונים כדי לאפשר מתן סיוע יעיל וממוקד לתושבי הדרום ולכוחות הביטחון
מערכת ice | 
עובדי מאנדיי בחמל האזרחי (צילום מאנדיי)
החל מפרוץ האירועים בשבת בבוקר, צוותי חברת ההייטק מאנדיי מסייעים בריכוז היוזמות האזרחיות בעורף ובבניית תשתית טכנולוגית פשוטה ומבוססת נתונים כדי לאפשר מתן סיוע יעיל וממוקד.
למעלה מ-150 עובדי החברה לוקחים חלק בהנגשת הפלטפורמה של החברה כך שניתן יהיה לבצע התאמה מהירה וקלה לצרכים הפרטניים של כל יוזמה. על פי הערכה, בשלב זה כ-2,000 משתמשים עובדים במערכות מאנדיי לצרכי תמיכה במאמצי הסיוע וההצלה.
  
בין הפרויקטים שנכללים במאמץ זה שמובל על ידי זרוע הפילנטרופיה של החברה, דיגיטל ליפט תחת אתר אחד ריכוז פרטיהן של אלפי משפחות מארחות ומשפחות מפונות, חיבור 50 מתנדבים למערך לקיחת דמים וטיפול במנות דם, סיוע לחמ"לים שונים שהוקמו ביוזמות אזרחיות בהם: משפחות חטופים, ציוד לוגיסטי, טרמפים לחיילים, סיוע למשפחות מילואים. רבים מפרויקטים אלו נעשים יחד עם ארגוני המחאה השונים שפועלים כרגע כארגוני התנדבות אזרחית.
כמו כן, הפלטפורמה של מאנדיי, משמשת את מוקדי פניות הציבור של משרד הרווחה שמקבלים נתונים מגורמים שונים כמו המשטרה ופיקוד העורף בנוגע לצרכים הקשורים לשירותי הרווחה: מוקד אחד נמצא באיירפורט סיטי ושלושה מוקדים נוספים ייפתחו היום בירושלים, חיפה ותל אביב וכולם יפעלו על ידי מאנדיי.
במקביל צוות החירום של מאנדיי, שפועל כל השנה, מסביב, לעולם באזורי אסון, נמצא כעת בקשר עם גופי חירום והצלה שונים בישראל על מנת לבחון כיצד ניתן לסייע ולתרום לניהול המאמצים במגוון תחומים.
מעבר למאמצים אלו, החברה גם העבירה כ-250 ק"ג מזון לבית החולים ברזילי שבאשקלון עבור אנשי הצוות, למשפחות וחלק מן המזון גם הועבר לשטח כינוס צבאי שנמצא דרום הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה