דיגיטל וטק

המהפכה של רשת X החלה: הסכום אותו תגבה נחשף

הרשת החברתית של אלון מאסק ששינתה את שמה מטוויטר ממשיכה בתוכניותיה לגבות תשלום מהמשתמשים עבור השימוש ברשת. כמה זה צפוי לעלות לנו?
מערכת ice | 
X (טוויטר) (צילום shutterstock)

אלון מאסק חשף כבר לפני יותר מחודשיים כי הוא מתכנן לגבות תשלום עבור השימוש ברשת החברתית X. כעת נראה כי התוכנית עוברת צעד אחד קדימה ועברה לאישורה של ההנהלה. היום פורסם בארצות הברית כי החברה כבר החלה לגבות תשלום ממשתמשי הרשת באוסטרליה, ניו זילנד והפיליפינים.

מחיר המנוי יעלה דולר אחד ויכלול גישה לתכונות מפתח. דיווח זה אושר על ידי גורמים רשמיים של הרשת, זאת לאחר שהאתר האמריקאי פורצ'ן כבר דיווח על כך מספר שעות לפני כן. החשבון של הרשת תיאר את המהלך כדרך לבלום את מספר הבוטים הגדול המשתמש בשירותה ויוריד את מודעות הספאם הרבות למי שירכוש את המנוי.

 

בחברה אמרו כי: "זה יחזק את המאמצים להפחתת דואר זבל, מניפולציות והופעת בוטים, תוך איזון הנגישות של הפלטפורמה לבין הסכום הנמוך אותו ישלמו המשתמשים, לא מדובר כאן ברווח לחברה". יש לציין כי מנוי זה יינתן רק למשתמשים חדשים ולא לכאלה להם קיים חשבון. עדיין לא ברור אם ומתי התוכנית תיפתח גם למדינות ואזורים נוספים, ואם יכלול סוגי מנויים, או רק מנוי אחד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה