דיגיטל וטק

מבורך: הפלטפורמה שמחברת בעלי מקצוע שפונו מבתיהם ללקוחות חדשים

חברת ZIGIT מקבוצת SQLINK הקימה פלטפורמה שמחברת בין תושבים שמחפשים בעלי מקצוע לבין בעלי מקצוע שפונו מבתיהם בדרום או בצפון
מערכת ice |  1
מחשב נייד (צילום unsplash)
היום (ראשון) החל יומה ה-16 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים, בעוד משרד הבריאות הודיע עד כה על למעלה מ-5,000 פצועים שפונו לבתי החולים השונים בעקבות המלחמה, ולפחות 212 חטופים שנמצאים שבויים בידי החמאס בעזה.
בזמן שהמדינה נכנסה למצב קשה, ישנן עוד ועוד יוזמות של אזרחים ישראלים וחברות ישראליות שנרתמים למען המאמץ הלאומי, עוזרים ותורמים לחייילים, ולמפונים מעוטף עזה ומהצפון שאיבדו את בתיהם וברובם גם את עבודתם בתקופה זו. נוסף על כך, בימים קשים אלו, ישנם אלפי בעלי ובעלות מקצוע שפונו מבתיהם מאזור הדרום והצפון בעקבות המלחמה ומעוניינים להמשיך להתפרנס ולספק שירותים מקצועיים בתחום עיסוקם.
 
לשם כך, חברת ZIGIT מקבוצת SQLINK נרתמה למהלך והקימה פלטפורמה שלמעשה היא מחברת בין תושבים שמחפשים בעלי מקצוע לבין בעלי מקצוע שפונו מבתיהם ומחפשים פרנסה במקום החדש אליו עברו לתקופה זמנית. מדובר במאגר המפנה למומחים בתחומים כגון שיפוצים, מזגנים, בניית אתרים, רפואה משלימה, גרפיקאים ועוד מגוון תחומים. מי שמעוניין לתרום צריך לחפש בגוגל יד ביד למפונים.
עמית מלר, מנכ״ל זיגיט: בשבועיים האחרונים אני נמצא יום יום במשימות בישובי העוטף, כל מי שנעקר מביתו זקוק לעבודה , לפרנסה ובעיקר לקצת שגרה. את הפלטפורמה הקמנו תוך 48 שעות בעבודה רצופה, אני מקווה שנצליח לעזור כמה שיותר למפונים. יוזמה זו מחזקת אותנו כחברה ומשקפת את הערבות ההדדית העצומה בינינו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעולה
    דור 10/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשוב מאוד!! כל הכבוד
    סגור