דיגיטל וטק

אחרי שאינטל וגוגל ביטלו השתתפותן: מנכ"ל ועידת Web Summit התפטר

בכירי הייטק רבים בישראל זעמו על דבריו של פאדי קוסגרייב, המארגן של ועידת Web Summit, שטען שישראל עוברת על החוק הבינלאומי ומבצעת פשעי מלחמה, והחליטו לבטל את השתתפותם בכנס. כעת, הלחץ עבד וקוסגרייב הגיש את התפטרותו
מערכת ice | 
אינטל (צילום vecteezy ,Magma Images)
בצל הימים הקשים שעוברים על עם ישראל, בכירי הייטק רבים בישראל זעמו על דבריו של פאדי קוסגרייב, המארגן של ועידת Web Summit, אחת מוועידות הטכנולוגיה הנחשבות בעולם, זאת בעקבות דבריו, בהם טען שישראל עוברת על החוק הבינלאומי ומבצעת פשעי מלחמה, והחליטו לבטל את ההשתתפות, להם בכנס הקרוב.
היום (שני) נודע כי בעקבות הסערה הגדולה שחולל, אחריה גם אינטל, מטא, סימנס וגוגל החליטו לבטל את השתתפותן בכנס, פאדי קוסגרייב, המארגן של ועידת Web Summit, התפטר מתפקידו.
 
בהצהרה שמסר בנוגע להתפטרותו כתב פאדי קוסגרייב, המארגן של ועידת Web Summit: "לרוע המזל, ההערות האישיות שלי הפכו להסחת דעת מהאירוע עצמו, מהצוות שלנו, הספונסרים, הסטארטאפים והאנשים שמשתתפים בכנס. אני מתנצל שוב על כל פגיעה שביצעתי".
כזכור, לאחר הלחץ שהופעל פאדי קוסגרייב הספיק להוציא התנצלות לפני שהתפטר בה כתב: "אני מבין שמה שאמרתי, בתזמון שבו אמרתי זאת והאופן שבו זה הוצג גרמו לכאב עצום לרבים. אני מתנצל מעומק הלב בפני כל מי שנפגע מהמילים שלי". הכנס המדובר נערך בחודש הבא, כשעל פי הערכות אמורים להשתתף בו כ-70 אלף בני אדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה