דיגיטל וטק

אילון מאסק מכניס שינוי דרמטי נוסף בטוויטר: כמה זה יעלה לכם?

הרשת החברתית X (לשעבר טוויטר) מציעה מעתה שתי תוכניות מנוי חדשות – כולל פרימיום פלוס בעלות 16 דולר לחודש, שיפטור את המשתמש מפרסומות
מערכת ice |  2
אילון מאסק וטוויטר (צילום shutterstock)
פלטפורמת המדיה החברתית X (לשעבר טוויטר) של אילון מאסק, עדכנה ביום שישי שתי תוכניות מנוי חדשות, כולל שכבת פרימיום פלוס עבור משתמשים המוכנים לשלם על חוויה נטולת פרסומות.
תוכנית Premium+, במחיר של כ-$16 לחודש, כוללת את כל הכלים והתכונות שמציעה הפלטפורמה, בניכוי המודעות, כך מסרה החברה בפוסט.
 
עם זאת, האופציה תהיה זמינה למשתמשים שניגשים לפלטפורמה דרך דפדפן אינטרנט לעת עתה, הוסיפה החברה. השכבה הבסיסית של X מתומחרת ב-$3 לחודש אך אינה נטולת פרסומות.
X מתכנן גם לאגד שיחות וידאו ואודיו עבור חלק מהמשתמשים, בניסיון לשדרג את הפלטפורמה. מאסק בוחן מספר אפשרויות להפקת רווח נרחב מפלטפורמת המדיה החברתית, אותה רכש תמורת 44 מיליארד דולר באוקטובר 2022.
בתחילת החודש הודיעה X כי הגיעה למספר של 550 יוזרים פעילים ו-500 מיליון פוסטים ביום. מדובר בשיא חדש של החברה, מאז רכש אותה מאסק. מספר ימים קודם לכן הודיעה מנכ"לית החברה לינדה יאקרינו כי הרשת X צפויה להפוך לרווחית בתחילת השנה הבאה, זאת למרות שלפי הנתונים החברה לא רשמה שום רבעון חיובי ב-13 השנים בהן הייתה חברה ציבורית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אילון יכול לחלום לא נותנים יד למי שנותן יד לחמאס (ל"ת)
    אלה 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יש לשלוח את המוסד לחסל לאלתר את איילון מאסק הבזוי
    ירון 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייזר אנטישמי מהסוג המכוער ביותר להכחיד אותו לאלתר מעל פני האדמה ואת כל כספו להחרים לטובת הנפגעים בעוטף
    סגור