דיגיטל וטק

סטארט-אפ ניישן: מתוך 50 חברות הטק המובילות בארה"ב - 4 ישראליות

דלויט חושפת את לוח הצמיחה של התאגידים הטכנולוגיים המובילים בצפון אמריקה. בעשירייה הפותחת: ענקית הבלוקצ'יין הישראלית פיירבלוקס. חברת הסייבר האנטרס במקום ה-15 עם 11,606% צמיחה. גם קורו מככבת בצמרת, ועוד יוניקורנים מובילים
מערכת ice |  2
ישיבת מנהלים (צילום shutterstock, freepik)
זו השנה ה-29 שחברת דלויט מפרסמת את Deloitte Technology Fast 500, דירוג החברות הטכנולוגיות החדשניות והצומחות ביותר ברחבי צפון אמריקה. הדירוג מתייחס לתשוקה ובמסירות הנדרשת כדי להפוך גורם משמעותי בתעשייה במגזרי הטכנולוגיה, המדיה, הטלקומוניקציה, מדעי החיים, הפינטק והאנרגיה. על ידי הצטרפות לקבוצת עילית זו, חברות יכולות לקבל נראות מוגברת, חשיפה והזדמנויות צמיחה.
הדירוגים מבוססים על בקשות שהוגשו ומחקר של מסד נתונים של חברות ציבוריות, כאשר הזוכים נבחרו על סמך אחוז הצמיחה שלהם בהכנסות בשנת הכספים על פני תקופה של שלוש שנים. נרשמים רבים עמדו בקריטריונים לזכאות השנה, והחברה הרחיבה את רשימת הזוכים לשנת 2023, וכללה בו חברות שהשיגו קצב צמיחה של 200 אחוז ומעלה, כאות חגיגי לכך שחברות טכנולוגיה משגשגות גם בתקופות כלכליות מאתגרות.
 
ברשימה נכללים 500 סטארט-אפים עם שיעור הצמיחה המהיר ביותר בצפון אמריקה, כשהחברות נמדדו על פי אחוז צמיחת ההכנסות במהלך 2019-2022. ברשימה, לא מעט חברות ישראליות, ובעשירייה הפותחת ענקית הבלוקצ'יין פיירבלוקס (Fireblocks) עם 21,448% אחוזי גדילה. חברת הסייבר האנטרס (Hunters) במקום ה-15 עם 11,606% צמיחה. חברת קורו (Coro) במקום ה-38 עם 4,861% צמיחה.
 
סולט סקיוריטי (Salt Security) במקום ה-38 עם 4,236% צמיחה. מלבד ארבע החברות הישראליות המובילות ברשימה, מתחת ל-50 המקומות הראשונים, ניתן למצוא כמה חברות ישראליות משמעותיות, ביניהן: יוניקורן הגנת הסייבר פנטרה (Pentera) עם 610% אחוזי גדילה במקום ה-238 המכובד. גם יוניקורן האבטחה ארמיס (Armis) עם 423% אחוזי צמיחה.
 
בתקופת המלחמה, קבוצת מנהיגים מקומית מתחום הקריפטו בישראל חברה יחדיו במטרה להקים את "סיוע קריפטו לישראל", במאמץ לגייס תרומות לתושבים ישראלים שנאלצו לברוח מבתיהם ונזקקים לסיוע הומניטרי. פיירבלוקס היא אחת החברות השותפות ליוזמה המרגשת. רן (גולדי) גולדשטיין, סמנכ"ל תשלומים פיירבלוקס: "אנו שמחים לתרום את חלקנו ולתת כל תמיכה שאנו יכולים - בין אם זה מזון, מחסה או צרכים אחרים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שכחתם את איידוק במקום 44 (ל"ת)
    איידוקיסט 11/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מרגש ומחזק!
    מרים גורצקי 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במיוחד בימים אלה, הנוכחות הישראלית בעולם מעוררת השראה. כל הכבוד!
    סגור