דיגיטל וטק

ענקית הגיימינג מישראל מתפוצצת: "למרות התקופה, עלייה ברבעון האחרון"

באפ טכנולוגיות משיקה קמפיין בינלאומי בשיתוף מותג משקאות האנרגיה Monster על בסיס הפלטפורמה שלה. היקף ההכנסות מוערך בכ-600 אלף דולר. הטורניר הוקם בשיתוף עם המשחק הפופולארי Call of Duty ו- Overwolf. המנכ"ל: "ממשיכים לצמוח ולפעול בצורה מיטבית"
מערכת ice | 
משחקי וידאו (צילום פלאש 90)
חברת באפ טכנולוגיות (Buff.Game), שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות לשחקני משחקי וידאו בינלאומית, משיקה על בסיס הפלטפורמה שלה, טורניר ייחודי עם מותג משקאות האנרגיה Monster Energy, מותג משקאות אנרגיה מוביל, וזאת בהיקף הכנסות צפוי של כ- 600 אלף דולר. 
הקמפיין, מורכב מטורניר מיוחד שחברת המשקאות הקימה בשיתוף עם המשחק הפופולארי Call of Duty ו- Overwolf תחת השם "The Monster Challenge". הטורניר יתקיים במשך 4 שבועות על גבי הפלטפורמה של באפ, ויכלול 24 מדינות ביניהן: ישראל, אנגליה, אוסטריה, בלגיה, הולנד, צ'כיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, איטליה, קניה, ניגריה, נורבגיה, פולין, פורטוגל ועוד. כמו כן, הוא יתקיים בכל הגרסאות של המשחק הקיימות- Modern Warfare 2, Modern Warfare 3, Warzone 2.
 
הקמפיין לקידום הטורניר, יכלול סרטוני הכרזת הטורניר, סרטוני סיכום שבועיים, דפי נחיתה ממותגים, לוח תוצאות המתעדכן בזמן אמת, וגם 40 סטרימרים מכל העולם שישתפו פוסטים במדיה החברתית וביוטיוב.  

(צילום: יח"צ)
במהלך הטורניר יחולקו פרסים רבים. בכל שבוע 100 המשתתפים המובילים בטבלת ההישגים השבועית בכל משחק יקבלו במתנה 500 נקודות באפ (Buff Points) אותן יוכלו להמיר במרקט פלייס של החברה תמורת פריטים הקשורים למשחקים או מוצרי גיימינג שונים. בנוסף, שלושת השחקנים המובילים יקבלו קיט של מוצרי Monster Energy, ו-3 הזוכים המדורגים במקום הראשון בשלושת המשחקים של Call of Duty יזכו במחשב Alienware m18 Gaming Laptop, אחד המחשבים המובילים בעולם הגיימינג. 
 
"אנחנו שמחים שוב לשתף פעולה עם חברת Monster, ולקיים את טורניר הגלובלי של Call of Duty לצד השקת המשחק החדש בעולם", מציין עילי דה-בר, מנכ"ל באפ טכנולוגיות. "למרות התקופה המורכבת שהמדינה שלנו עוברת, אנחנו ממשיכים לצמוח ולפעול בצורה מיטבית ולהתקדם עם פרויקטים שתוכננו. אנחנו מתכננים לסיים את הרבעון האחרון של השנה עם עליה מסוימת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה