דיגיטל וטק

ירדן הראל תחת מתקפה מלחיצה: מי מתחזה לדוגמנית?

ירדן הראל, שפועלת סביב השעות בהסברה למען מדינת ישראל, חשפה שנפתחים פרופילים פיקטיביים רבים בשמה של אנשים שמתחזים אליה: "פתחו לי כל מיני עמודים פיקטיביים פרו פלסטינים. בקשה כנסו לדווח כדי שייסגר
מערכת ice |  1
ירדן הראל (צילום אינסטגרם)
ירדן הראל, מגישת הטלוויזיה והדוגמנית, פועלת חזק מאוד בחזית ההסברה החל מהיום הראשון של מלחמת "חרבות ברזל", שנכנסה היום (רביעי) ליומה ה-54, כאשר היא מדברת כמעט בכל פלטפורמה אפשרית ומנסה לעזור בהסברה למען ישראל.
בימים האחרונים, ובעקבות פעולות ההסברה של הראל באינסטגרם, הציפו את האינסטגרם כמויות רבות של עמודים פיקטיביים שנפתחו על שמה של הראל, כשבאחד מהם למשל ישנה תמונת פרופיל של הראל, ובפרופיל עצמו כתוב: "אני עומדת עם פלסטין" ו"חופש לפלסטין".
 
הראל העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה בו היא מבקשת את עזרתכם, לחסום ולדווח על ותם עמודים פיקטיביים. אל הסטורי שהעלתה הראל, צירפה  צילומי מסך של חלק מהפרופילים הפיקטיביים שנפתחו על שמה.
בסטורי כתבה הראל: "התעוררתי וגיליתי שפתחו לי כל מיני עמודים פיקטיביים פרו פלסטינים. חלקם כבר דיווחנו עליהם ונסגרו, אבל העמוד הזה עדיין פעיל. בבקשה כנסו לדווח כדי שייסגר". אל הסטורי הוסיפה את הכתובת של אותו עמוד.
עוד כתבה הראל כי "אני מבינה שיש להם עודף זמן שהם מתעסקים איתי. זה לא יעזור להם. אני אמשיך לעשות הסברה בכל הכוח". לסיום, הוסיפה ירדן הראל אימוג'י של דגל ישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוזר
    רותי 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יש ביניכם אהבה גדולה למה ניפרדתם. אנשים שאוהבים הדבר האחרון שהם רוצים לעשות זה להיפרד.
    סגור