תקשורת ומדיה

ירדן הראל על העסקה: "דמיינתי את הרגע הזה כל כך הרבה פעמים"

הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה, ירדן הראל, פרסמה היום (רביעי) סטורי באינסטגרם בו היא מתייחסת לעסקת החטופים אשר אושרה אתמול בלילה. הראל: "מחכה כבר שכולם יחזרו אלינו הביתה בשלום"

מערכת ice | 
ירדן הראל (צילום דור שרון)
בימים אלו, אמנים ומשפיענים רבים נרתמים למאמץ המלחמתי בזירות רבות ובין היתר חושפים ברשתות החברתיות את דעתם  על התנהלות הממשלה ומזדהים עם כאבן של משפחות החטופים והחטופות אשר מוחזקים בימים אלו בשבי חמאס. הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה ירדן הראל, פרסמה היום (רביעי) סטורי באינטסגרם בו הביעה את דעתה על עסקת החטופים: "דמיינתי את הרגע הזה כל כך הרבה פעמים".

הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה ירדן הראל, פרסמה היום (רביעי) סטורי בחשבון האינסטגרם שלה בו הביעה את דעתה על עסקת החטופים אשר עתידה להתבצע, ככל הנראה, בחמישי הקרוב בפעימה הראשונה. כך כתבה הראל: "התעוררתי עם התרגשות. דמיינתי את הרגע הזה כל כך הרבה פעמים שהילדים שלנו חוזרים הביתה. מתפללת שהכל יעבור בשלום, ויחד עם זאת הלב שלי קרוע על המשפחות שיפרדו ועל כל החטופים שלנו שעדיין שם. מחכה כבר שכולם יחזרו אלינו הביתה בשלום".
כידוע, אתמול (שלישי), הודיעו רה"מ נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט והשר בקבינט המלחמה בני גנץ, על עסקת החטופים שיוצאת לדרך. על פי ההסכם, ישוחררו 30 ילדים, 8 אמהות ו-12 נשים נוספות אשר תמורתם ישראל תחל בהפוגה של 4 ימים בלחימה. מלבד זאת, על כל חטוף ישראלי אשר ישוחרר מידי חמאס, ישראל תשחרר שלושה קטינים או נשים פלסטיניות אשר מרצים עונשי מאסר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה