דיגיטל וטק

גוגל באזהרה ל-2 מיליארד משתמשים: המייל שלכם בסכנה ממחר

שעות ספורות עד למועד האחרון של 1 בדצמבר 2023, שבו גוגל מתחילה לאכוף מדיניות מעודכנת של חשבונות לא פעילים, המשתמשים מודאגים באופן מובן ממה שיקרה לתוכן שלהם כגון הודעות Gmail, תמונות ומסמכים. האם אתם בסכנה?
מערכת ice | 
גוגל כרום (צילום shutterstock)
הספירה לאחור לקראת הטיהור של חשבונות Google הלא פעילים מתקתקת. אם יש לכם חשבון וכנראה שיש, פעלו מהר כדי לשמור את התוכן הישן שלך ב-Gmail ובתמונות. הנה מה שאתה צריך לדעת ולעשות.
שעות ספורות עד למועד האחרון של 1 בדצמבר 2023, שבו גוגל מתחילה לאכוף מדיניות מעודכנת של חשבונות לא פעילים, המשתמשים מודאגים באופן מובן ממה שיקרה לתוכן שלהם כגון הודעות Gmail, תמונות ומסמכים.
 
החדשות הטובות הן שעבור הרוב המכריע של משתמשי Gmail ותמונות, החשבונות שלהם יישארו בטוחים מפני מחיקות התוכן שיבואו. הסיבה לכך היא שלרוב 1.8 מיליארד משתמשי Gmail ו-2 מיליארד משתמשי Google Photos יש חשבונות פעילים.
בתנאי המדיניות של Google, הם ניגשו לחשבונות Google שלהם בשנתיים האחרונות. למרות שאין סטטיסטיקה זמינה כדי לחשוף כמה חשבונות Google לא פעילים יש, אם המספר הוא רק 1%, זה עדיין אומר 18 מיליון משתמשי Gmail ו-20 מיליון משתמשי Google Photos על הכוונת. זה הרבה הודעות ותמונות שעומדות לעבור לפח האשפה הגדול בשמיים.
מדוע גוגל מוחקת תוכן של Gmail ותמונות? הסיבה הרשמית היא של שיפור האבטחה. כפי שאמרה רות קריכלי, סגנית נשיא לניהול מוצר בגוגל, בעדכון מאי 2023, "אם לא נעשה שימוש בחשבון במשך תקופה ממושכת, יש סיכוי גבוה יותר שהוא ייפגע"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה