דיגיטל וטק

וואטסאפ חוברת לאינסטגרם: זה הפיצ'ר החדש שהכניסה

מטא, מנסה לחבר בין הרשתות החברתיות שבבעלותה וכעת במסגרת שדרוג פיצ'ר הסטורי של הווטסאפ היא תאפשר לשתף את אותם סטוריז גם באינסטגרם. הפיצ'ר החדש יושק בקרוב 
מערכת ice | 
וואטסאפ בעדכון (צילום shutterstock)
אפליקציית ההודעות וואטסאפ,  אשר מחזיקה בתואר האפליקציה הנפוצה ביותר בישראל, עובדת על שדרוג פיצ'ר הסטורי שלה על מנת שיהיה דומה לזה שנמצא באינסטגרם. עוד נחשף כי לפי התוכנית בעתיד יוכלו המשתמשים לשתף את הסטורים שלהם בשתי הפלטפורמות.
נראה שחברת האם מטא, שואפת לשלב בין שתי הרשתות החברתיות שבבעלותה. נכון לעכשיו, וואטסאפ כבר מאפשרת למשתמשים לשתף את סטורים שלהם ישירות עם פייסבוק, והשילוב עם אינסטגרם נראה כמו הצעד ההגיוני הבא. בדיווח על הנושא נראה כי הפיצ'ר, שצפוי לצאת בהמשך השנה. 
 
וואטסאפ עוברת שינוי רבים על מנת לצמצם את הפער שיש לה על פני הרשתות החברתיות האחרות של מטא. רק לאחרונה, מנכ"ל מטא מארק צוקרברג, הכריז על שילוב טכנולוגיית בינה מלאכותית בוואטסאפ.
כמו כן, על מנת לתת מענה על איום הסייבר שמרבה לתקוף משתמשים ברחבי העולם, מטא פרסמה כי גם העלתה את רמת האבטחה באפליקציה והכריזה על שדרוג של פיצ'ר ה-Chat‏ ‏Lock, אשר מוסיף עוד שכבת הגנה לצ'אטים ספציפיים וגם תאפשר במסגרת השדרוגים החדשים להסתיר את התיקייה 'צ'אטים נעולים' מרשימת הצ'אטים כך שניתן יהיה למצוא אותם רק אחרי הקלדת הקוד הסודי בסרגל החיפוש - כזה שכולל גם אימוג'יז
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה