דיגיטל וטק

כש-90% מפעילות העובדים נעשית בדפדפן, איך נגן על העסק?

"מדובר בפתרון אשר מסייע בחיזוק ההגנה וכך מאפשר חסכון דרמטי בהוצאות העסק": המומחים של הדפדפן המאובטח "SURF", במאמר החושף את הסיכונים של מתקפות הסייבר וכיצד כלי כמו דפדפן מאובטח יכול לסייע משמעותית בהגנה

מערכת ice | 
סייבר-אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
על רקע מתקפות הסייבר הרבות הפוקדות משתמשים רבים, המומחים של הדפדפן המאובטח "SURF" מסבירים על אימוץ גישת Zero Trust כמפתח להגנה אפקטיבית. בעידן הנוכחי, עבודה מרחוק הפכה לנורמה עבור רבים מאתנו. מאז הקורונה, עבודה מרחוק הפכה מאפשרות, למציאות יומיומית עבור מיליוני עובדים ברחבי העולם.
אם פעם היינו זקוקים למגוון רחב של תוכנות על מנת לבצע עבודה או פעולות מסוימות, הרי שהיום רוב ממשקי העבודה מתבצעים בדפדפן ובחיבור ענן לשירותים השונים (אופיס, מייל ומה לא). אך עם הגמישות מגיע גם אתגר האבטחה. ככל שיותר עבודה נעשית מחוץ לרשת הארגונית המאובטחת, כך גדל משטח ההתקפה עבור גורמים זדוניים.
עם התחזית שאומרת כי יותר מ-85% מהארגונים יאמצו מודלים של עבודה מבוססת ענן עד 2025, הצפי הוא לצמיחה משמעותית באיומי הסייבר על ארגונים ועובדיהם. המעבר לעבודה היברידית מחייב חשיבה מחודשת על אבטחת מידע, ויצירת סביבת עבודה בטוחה ומאובטחת עבור עובדים בכל מקום.
ככל שהאיומים במרחב הסייבר ממשיכים להתעצם, גישה חדשנית ומתקדמת היא הדבר לו ארגונים זקוקים על מנת להגן על הנתונים והמשאבים הקריטיים שלהם. גישת Zero Trust אשר מניחה כברירת מחדל שאף משתמש, מכשיר או רשת אינם מהימנים, הופכת להכרחית עבור כל ארגון החותר לאבטחה אפקטיבית.
בין אנשי המקצוע שבעיקר נמצאים תחת לחץ בעקבות השינויים התמידיים בכלים השונים ושדרוגי היכולות נמצאים צוותי ה-IT אשר מטרתם היא לשמור על הקצב של כלי האבטחה שהם צריכים לאמץ ולתפעל עבור תשתיות האתר, הענן והסביבות ההיברידיות.
כאשר העובדים בכל הארגונים החלו לצאת מהגבולות הפיזיים של החברה  ולהשתמש בדפדפן, ולא משנה מאיזה סוג, Chrome, Edge, Safari או Firfox, כדי לגשת לכל היישומים מהמחשב הנייד, הטלפון החכם, הטאבלט ואפילו הטלוויזיה, גם אם לא התכוונו לכך, הם מגדילים את הסיכון לחשוף מידע רגיש ובכך מהווים אתגר נוסף לצוותי האבטחה שלא לא מצליחים לקבל נראות ותובנות לגבי מה קורה בשטח.

איך דפדפן מאובטח מסייע להתמודד עם האתגרים?
דפדפן מאובטח למעשה מרכז את כל האבטחה בנקודה משמעותית אחת - הדפדפן הארגוני והופכת אותו לקו ההגנה הראשון של הארגון. הדפדפן המאובטח של Surf המבוסס על מודל 'אפס אמון', מספק נראות, שליטה ובקרה על כל הפעילויות הארגוניות של עובדי החברה, לא משנה היכן הם ממוקמים או באיזה מכשיר והרחבות הם משתמשים.
הדפדפן המאובטח מתמקד בפרטיות אשר מבטיחה כי העובדים יוכלו להרגיש בנוח מבלי לחשוש ממעקב אחר נתוני הגלישה שלהם. הוא מדווח רק על הפרות של מדיניות ארגונית וזאת מבלי להקליט או לעקוב אחר פעילויות אישיות. SURF מבטיח עמידה בתקנות פרטיות מידע בינלאומיות, לרבות הדרישה של ארה"ב לאימוץ הגישה של אפס אמון עד סוף שנת 2024.
 
כמה זה פשוט להטמעה?
דפדפן SURF זמין עבור Windows, MacOS, Linux, Android ו-iOS, ומפשט גם את תהליך ההטמעה. צוותי ה-IT מתקינים את הדפדפן בתהליך קצר שאורך מספר דקות. אין צורך בלמידה מקדימה של פלטפורמה חדשה ולא מוכרת. הדפדפן בנוי על Chromium, אשר מאפשר למשתמש חוויה כמעט זהה לזו של Chrome עם אבטחה חזקה במיוחד מאחורי הקלעים.

היתרונות לעסקים והחברות:
כאשר עלויות של תקריות אבטחה הן יקרות במיוחד, מדובר בפתרון אשר מסייע בחיזוק ההגנה וכך מאפשר חסכון דרמטי בהוצאות העסק. במציאות בה העובדים נמצאים בכל מקום פיזי ומשתמשים בכלים רבים, דפדפן מאובטח מסייע לחזק את גמישות העסק ומאפשר אבטחה נוחה באמצעות כלי אחד. כאשר איומי הרשת הולכים ומתחזקים, חשוב לאמץ כלים אשר מאפשרים להתגונן מפני פישינג, נוזקות, דליפת מידע ופגיעה בפרטיות.
על מנת ליישם את עקרונות Zero Trust, פתרונות כמו Zero Trust Enterprise Browser יאפשרו לארגונים הצפנה מקיפה של כל הפעילות בתוך הדפדפן. באמצעות הצפנת התקשורת בין הדפדפן לשרתים, SURF מונע גישה בלתי-מורשית ומבטיח העברה בטוחה של נתונים רגישים. עם סט כלים מקיף לניהול זהויות ובקרת גישה, הדפדפן המאובטח מסייע לספק הגנה אופטימלית לעובדים בכל מקום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה