דיגיטל וטק

כלכלת סין מתאוששת? זה השוק שהכניס השנה 42.6 מיליארד דולר

אחרי שנתיים של ירידה צלולה בהכנסות נראה כי שוק משחקי הווידאו בסין מציג התאוששות, כאשר ההכנסות המקומיות עלו ב-13% לקרוב ל-42.6 מיליארד דולר. האם מדובר בסימני התאוששות ראשוניים?
מערכת ice | 
משחקי וידאו (צילום פלאש 90)
לאחר שנתיים של ירידה צלולה בעסקים, שוק משחקי הווידאו בסין מראה סימני התאוששות, ההכנסות המקומיות עלו ב-13% ל-303 מיליארד יואן (42.6 מיליארד דולר). איגוד התעשייה CGIGC פרסמו בכנס שנערך בגואנגג'ואו ביום שישי האחרון, כי ההכנסות המקומיות של התעשייה השנה הגיעו ליותר מ-300 מיליארד יואן בפעם הראשונה.
כמו כן, בכנס נאמר גם כי ציבור הגיימרים בסין, גדל ועומד כעת על מספר שיא של 668 מיליון. לצורך ההשוואה, מדובר ביותר מכל תושבי ארצות הברית וישראל יחדיו. העלייה המחודשת של השוק מהווה נקודת ציון משמעותית עבור שוק הגיימינג העולמי, אחרי שהכנסות ממכירת משחקים בסין התכווצו באופן משמעותי בשנה שעברה, בעקבות מהלך של הממשל הסיני נגד התעשייה בשל חשש להתמכרות בקרב האוכלוסייה המקומית.
 
ההכנסות ממשחקים סיניים בשווקים זרים, לעומת זאת, ספגו מכה לאחר שמדינות כמו הודו הגבירו את הביקורת עליהם מסיבות של ביטחון לאומי. ההכנסות של סין ממשחקים בחו"ל ירדו ב-5.65% ל-16.3 מיליארד דולר ב-2023. ההתאוששות של תעשיית המשחקים בסין באה לידי ביטוי בחזרה של ענקית המשחקים הסיניות השונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה