דיגיטל וטק

מליסרון מורידה את אתרי הקופונים מהאוויר: הסוף לגרו ובאליגם

מליסרון החליטה כי שתי הפלטפורמות ייסגרו בסוף חודש דצמבר, על פי הודעה של מליסרון, שמחזיקה במותגים, מבית גרופר. בהודעתה נמסר: "החל מינואר 2024, תיסגר פעילות הסחר המקוון של גרופר הממוקדת בעולמות התיירות, הפנאי והמוצרים"
מערכת ice |  1
אופיר שריד מנכ"ל מליסרון (צילום רמי זרנגר, Peled Studios)
אחרי 'מרקטפלייס' של שופרסל ואתר הסחר של עזריאלי.קום, כעת מגיע גם הסוף של אתרי הסחר של גרו (גרופון שעבר) הפופולרי מאוד וגם של באליגם, שהציעו באפליקציות שלהן מוצרים וקופונים מצד סוחרים שונים.
נקבע כי שתי אלו ייסגרו בסוף חודש דצמבר, על פי הודעה של מליסרון, שמחזיקה במותגים, מבית גרופר. בהודעתה נמסר: "החל מינואר 2024, תיסגר פעילות הסחר המקוון של גרופר הממוקדת בעולמות התיירות, הפנאי והמוצרים".
 
עוד הוסבר כי: "סגירת הפעילות הינה כתוצאה מחוסר כדאיות כלכלית ושינויים בסביבה העסקית והצרכנית בה פועלת גרופר, בפרט בתחומי התיירות והפנאי. עלות המהלך אינה צפויה להיות מהותית".
מליסרון הסבירה: "החברה תמזג לתוכה את פעילות הדיגיטל של חברת הבת גרופר, שרכשה, במטרה שתשמש זרוע הדיגיטל והחדשנות של מליסרון. פעילות זרוע הדיגיטל והחדשנות מתמקדת בפיתוח מעטפת דיגיטלית לפעילות הקניונים, שידרוג מועדון הלקוחות My Ofer ופיתוח הקניון ההיברדי - שישלב בין החוויה הפיזית בקניון לחוויית הרכישה הדיגיטלית וימקסם את חוויית הלקוח, ולצד זאת יעניק ערך לשוכרים בקניוני החברה".
לסיום הדגישה: "מליסרון תעשה שימוש בטכנולוגיה שפותחה על ידי גרופר, ותמשיך לפתח יישומים וכלים דיגיטליים נוספים בעתיד. בכוונת מליסרון לשלב חלק מעובדי גרופר, וביניהם את מנכ"ל גרופר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שרשרת של כשלונות
    ירון סער 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקרה קלאסי של חברת נדלן שקונה חברה טכנולוגית ועושה כל מה שאפשר בקבלת החלטות שגויה כדי להביא אותה לסגירה במהירות שיא. חבל, דווקא היה אתר טוב.
    סגור