דיגיטל וטק

משרד הביטחון בעסקה קריטית: המערכת ששווה 2.8 מיליון דולר

אורביט מדווחת על קבלת הזמנה משמעותית ממערכת הביטחון הישראלית. החברה מפתחת פתרונות תקשורת מתקדמים לניהול קשר ושמע במערכות מוטסות וטרמינלים לתקשורת לוויינית. מתחילת השנה דיווחה החברה על הזמנות בהיקף של כ-56.6 מיליון דולר

מערכת ice | 
בנין הקריה בתל אביב (צילום משרד הביטחון)
אורביט טכנולוג'יס, מובילת שוק בפתרונות לניהול קשר ושמע במערכות מוטסות, טרמינלים לתקשורת לוויינית מוטסת וימית, הודיעה היום (שלישי) כי קיבלה הזמנות ממשרד הביטחון הישראלי לאספקת מערכות תקשורת מתקדמות בהיקף של כ-2.8 מיליון דולר. אספקת המערכות צפויה במהלך השנים 2024 - 2025.
הזמנה זו מתווספת לכמה הזמנות בהיקף משמעותי עליהן דיווחה החברה לאחרונה אשר כוללת קבלת הזמנות ממשרד הביטחון הישראלי לאספקת מערכות תקשורת מתקדמות בהיקף של כ-16.6 מיליון דולר. כמו כן, לאחרונה דיווחה החברה על חתימה על הסכם מסגרת עם חיל האוויר האמריקני בהיקף של כ-16.5 מיליון דולר לאספקת שירות למערכות תקשורת הפנים ושדרוג יחידות ההפעלה במערך מטוסי ה-135-KC.
 
דניאל אשחר, מנכ"ל אורביט, מסר: "הזמנות אלו, אשר מצטרפות להזמנות שהתקבלו ממשרד הביטחון לאחרונה, מעידות על הערך המוסף של מוצרי החברה ללקוחותיה ועל האמון הרב מצד משרד הביטחון לפתרונות ולמערכות של אורביט. אורביט רואה במערכת הביטחון הישראלית לקוח אסטרטגי ותמשיך להשקיע בחדשנות ויצירתיות על מנת להביא מוצרים פורצי דרך ללקוחותיה בארץ ובעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה