דיגיטל וטק

מיקרוסופט משיקה: אפליקציית Copilot זמינה מעכשיו במכשירי אנדרואיד

מיקרוסופט, מרחיבה את פעילות הצ'אטבוט שלה Copilot, וכעת, היא משיקה אפליקציה ייעודית שלו למכשירי האנדרואיד. האפליקציה, דומה מאוד לזו של ChatGPT, והיא מאפשרת את כלל היכולות של Copilot
מערכת ice |  3
מיקרוסופט (צילום ויקיפדיה/ freepik, Magma Images, brian smale)
במהלך שקט ויחסית מתחת לרדאר מיקרוסופט, השיקה אפליקציית אנדרואיד לצ'אטבוט שלה Copilot. האפליקציה החדשה זמינה בחנות האפליקציות של גוגל ה-Google Play, ומציעה גישה ל-Copilot. נכון לעכשיו האפליקציה זמינה למכשירי אנדרואיד בלבד וטרם שוחררה גרסה גם למכשירי הios.
ממבט ראשון, האפליקציה של Copilot, דומה מאוד לזו של ChatGPT, והיא כוללת גישה לכל היכולות של הצ'אטבוט כמו יצירת תמונות דרך DALL-E 3 ויכולת לנסח טקסט עבור מיילים ומסמכים. המהלך שובר השוויון של מיקרוסופט שהאפליקציה החדשה כוללת גם גישה חופשית ל-GPT-4 של OpenAI, פיצ'ר שכדי להשתמש בו ב-ChatGPT תאלצו לשלם דמי מנוי.
 
ההשקה של אפליקציית Copilot לאנדרואיד מגיעה קצת יותר מחודש לאחר שמיקרוסופט מיתגה מחדש את Bing Chat ל-Copilot. השקת אפליקציות לנייד עבור Copilot נראית כמו הצעד ההגיוני הבא של הרחבת הפעילות של Copilot.
אין ספק כי השנה הנוכחית הייתה השנה של הבינה המלאכותית. חברות רבות נכנסו לשוק והשיקו צ'אטבוטים מבוססים בינה מלאכותית. אומנם מיקרוספט, השיקה את Copilot ביוני האחרון, אך במקביל היא גם מחזיקה ב-49% מחברת OpenAI.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל שאתם לא מציינים שהאפליקציה לא זמינה בארץ
    ב 12/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין בהחלט לקרוא, אך רצוי גם לחסוך לנו זמן. לאחר ההורדה מתקבלת הודעת שגיאה: לא נגישה בארץ...
    סגור
  • כן עובד
    2 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האפליקציה זמינה ואני איתה כבר תקופה
    סגור
  • יש הודעה שלא עובד באזור שלנו (ל"ת)
    מנסה 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור