דיגיטל וטק

אילון מאסק מפטר עשרות עובדים: מהפך ברשת החברתית X

קבוצת X קיצצה את צוותי האמון הגלובלי והבטיחות שלה ב-30%, לרבות הפחתה של 80% במספר מהנדסי הבטיחות. הערכה: הפלטפורמה תהפוך ליותר רעילה ופחות בטוחה עבור משתמשים. גורמים מציינים כי המהלך עלול לסכן את המוניטין של המותג והכנסות הפרסום שלו
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
קבוצת X, הבעלים של פלטפורמת המדיה החברתית שנודעה בעבר בשם טוויטר, מקצצת את ב-30% את צוותי הבטיחות והאמון הדיגיטלי, לרבות הפחתה של 80% במספר מהנדסי הבטיחות מאז השתלט על החברה איש העסקים המיליארדר אילון מאסק. כך, על פי ועדת ה-eSafety של אוסטרליה, שמציגה את עצמה כסוכנות הממשלתית הראשונה בעולם המוקדשת לשמירה על בטיחות אנשים באינטרנט.
הוועדה פרסמה סיכומים של תשובות שסיפק X לשאלות לגבי האופן שבו נאכפה המדיניות שלה לגבי בריונות וגילויי שנאה ברשת. הוועדה אמרה בהצהרה בעוד ש-X נתן בעבר הערכות לגבי הפחתת כוח האדם, התשובות היו הנתונים הספציפיים הראשונים לגבי המקומות שבהם בוצעו צמצום כוח האדם שהפכו לפומבי.
 
מהנדסים שהתמקדו בנושאי אמון ובטיחות ב-X צומצמו מ-279 ברחבי העולם ל-55, ירידה של 80%. מנחי תוכן עובדים במשרה מלאה הופחתו ב-52% מ-107 ל-51. מנחי תוכן המועסקים בחוזה ירדו ב-12% מ-2,613 ל-2,305. נציבת הבטיחות האלקטרונית, ג'ולי אינמן גרנט, אמרה כי פלטפורמת מדיה חברתית תהפוך כמעט בהכרח ליותר רעילה ופחות בטוחה עבור משתמשים עם צמצום צוות הבטיחות בשילוב עם בעלי חשבונות אסורים שיחזרו.
 
אינמן גרנט אמר שאמנם אי אפשר לאלץ את X להרים את תקני בטיחות המשתמשים, כישלונה של הרשת לעשות זאת תסכן את המוניטין של המותג והכנסות הפרסום שלו. "מפרסמים רוצים לפרסם בפלטפורמות שלדעתם בטוחות, שהן חיוביות ולא רעילות. משתמשים יצביעו ברגליים גם כאשר פלטפורמה מרגישה לא בטוחה או רעילה", מסביר אחד הגורמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה