דיגיטל וטק

אינסטגרם בשינוי דרמטי: זה המסך החדש שיופיע למשתמשים

"נדנודי לילה", כלי בקרת הורים, יעזור לבני נוער הגולשים ברשת החברתית למנן את זמן שהותם. בין השעות 22:00 ל-04:00 ולאחר שהות רצופה של יותר מעשר דקות, תופיע הודעה במסך מלא המציעה לסגור את האפליקציה במשך הלילה. הכלי החדש יושק ברחבי העולם, כמו גם בישראל
מערכת ice | 
אינסטגרם (צילום shutterstock)
הרשת החברתית אינסטגרם מעדכנת הבוקר (חמישי) שהיא משיקה את "נדנודי לילה" (Nighttime Nudges): כלי חדש שיעזור לבני ובנות נוער להגביל את זמן השימוש שלהם באינסטגרם בשעות הלילה.
כאשר בני נוער גוללים באינסטגרם למשך יותר מ-10 דקות, בין השעות 22:00 ל-4:00, אינסטגרם תקפיץ התראה בגודל מסך-מלא המציעה לסגור את האפליקציה למשך הלילה. ההתראה תוצג באופן אוטומטי לכל הקטינים שאינם משתמשים כבר בתזכורות ההפסקה הקיימות בפלטפורמה – כמו "קחו הפסקה" (Take a Break). הכלי החדש יושק בהדרגה ברחבי העולם, לרבות בישראל.
 
כלי זה מתווסף לכלים אחרים שאינסטגרם מספקת כבר כיום כדי לעזור לנוער ולהורים לנהל את הזמן שהם מבלים ברשת, כמו כלי פיקוח הורי (המאפשרים להורים לתזמן עבור ילדיהם הפסקות יזומות), "קחו הפסקה" (המאפשר לבני ובנות נוער לבחור פרקי זמן לאחריהם תקפוץ למסך התראה שהגיע הזמן לקחת הפסקה מהגלילה המתמשכת).

(צילום: אינסטגרם)
בנוסף, "מצב שקט", המאפשר לבני נוער להשתיק התראות, לשלוח תשובות אוטומטיות להודעות בפרקי זמן תחומים, וכך לסמן לחבריהם שאינם זמינים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה