דיגיטל וטק

מיקרוסופט בצעד דרמטי בעולם הגיימינג - זה המהלך שיבוצע בקרוב

על רקע צעדים שמיקרוסופט מבצעת בתקופה האחרונה בתחום שיפור התמיכה בפלאפונים עבור גיימרים, נחשף כי החלו בחברה לבדוק אופציה להטמיע בקר וירטואלי על גבי מסכי הסמארטפונים של השחקנים ובכך לאפשר להם לשלוט מרחוק בקונסולת ה-Xbox
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום unsplash, Magma Images)
בשורה לגיימרים: מיקרוסופט ממשיכה בקו שהיא מובילה בתקופה האחרונה הכולל שיפור התמיכה בטלפונים, והיא תאפשר לשחקנים להשתמש בפלאפונים האישיים שלהם כבקר משחק ל-Xbox דרך אפליקציה ייעודית לנייד.
לפי דיווח של The Verge, במיקרוסופט החלו לבדוק בגרסת הבטא האחרונה ששוחרה את האופציה להטמיע בקר וירטואלי בכפתורי מגע על גבי המסך הסמארטפונים. חשוב לציין כי החברה מציעה אופציה לגיימרים את היכולת לשלוט מרחוק בקונסולות ובכך לבצע פעולות רבות, ביניהן: להוריד עדכונים למשחקים, לשלוט בהגדרות ועוד.
 
כמו כן, התוספת המדוברת כבר זמינה בשירותי Xbox Cloud Gaming, ובכך היא מאפשרת למשתמשים להשתמש בפלאפון שלהם כשלט לכל דבר ועניין. התכונה הזו תהיה זמינה הן למשתמשי אנדרואיד והן למשתמשי IOS.
אין ספק כי שוק הגיימינג ממשיך להתחדש בתקופה האחרונה, בעוד חברות רבות מנסות לשלב את תחום הבינה המלאכותית במוצרים שלהם. ניתן להניח כי גם מיקרוסופט תשלב את ה-AI  במכשיריה, ותמשיך בקו שבו הולכות ענקיות טכנולוגיה שונות. כזכור, רק לאחרונה סמסונג השיקה סדרת מכשירים חדשה הכוללת את השימוש בטכנולוגיה, ודווח כי גם אפל תנסה לשלב זאת בעדכוני הגרסה הבאים של האייפונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה