דיגיטל וטק

וואטסאפ בבשורה קשה: ייתכן שבקרוב תצטרכו לשלם כסף

גיבוי ההיסטוריה של הוואטסאפ לא נכלל במגבלת האחסון בגוגל דרייב, על כן לגוגל יש מספר תוכניות בתשלום לאחסון בענן, תחילה עד 15 ג'יגה בחינם, אבל 100 ג'יגה ב-80 שקלים לשנה ועד 990 שקל לחבילה של 5 טרה בייט. המנעו מקבלת סרטונים סתמיים או תמונות כבדות

מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום freepik, shutterstock)
וואטסאפ בהודעה שלא תשמח אתכם בכלל. החל מהיום (חמישי), חלק מהמשתמשים קיבלו הודעה לפיה גיבוי ההיסטוריה של הוואטסאפ לא נכלל במגבלת האחסון בגוגל דרייב. על פי מאקו, לגוגל יש מספר תוכניות בתשלום לאחסון בענן, תחילה עד 15 ג'יגה בחינם, אבל 100 ג'יגה ב-80 שקלים לשנה. 
אגב, יש גם אפשרויות נוספות כמו 200 ג'יגה ב-120 שקלים לשנה, 2 טרה בייט במחייר של 390 שקלים לשנה, 5 טרה בייט ב-990 שקלים ועוד שלל אפשרויות, אבל כולם עולות מאות שקלים. על כן, במקרה ותרצו לגבות את וואטסאפ אבל נפח האחסון שלכם התמלא, תצטרכו להפטר מקבצים מיותרים או לשלם על הרחבת האחסון.
 
וואטסאפ כתבה בעמוד התמיכה שלה: "השינוי יגיע לאט לכל משתמשי וואטסאפ באנדרואיד במהלך המחצית הראשונה של 2024" ואין ספק שהפסקת האחסון הבלתי מוגבל שמטרתו גיבוי לזכרון הוואטסאפ באנדרואיד תביא להוצאה לא צפויה.
אם אתם מקבלים סרטונים רבים למשתמש שלכם, או תמונות כבדות, שימו לב שהם עשויים לגרום לגיבוי שלכם לאבד מקום ואז כנראה תצטרכו לרכוש תוספת, על כן נסו לראות כיצד לצמצם זאת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה