דיגיטל וטק

מטא בצעד דרמטי: "מסירים את החשבונות האלה, עברו על המדיניות"

הפרופילים של מנהיג איראן עלי חמינאי ברשת הפייסבוק, האינסטגרם והת'רדס יחסמו לאלתר בפרסית ובאנגלית. דובר החברה: "הם עברו על המדיניות שלנו נגד ארגונים ואינדיבידואלים מסוכנים". בשנים האחרונות, מתנגדי משטר החיים בגולה קראו לחברה לחסום את החשבונות של מי שמוביל את משטר האייתולות הרצחני
מערכת ice |  1
מארק צוקרברג (צילום shutterstock, unsplash)
חברת מטא הודיעה אמש (חמישי) כי חשבונותיו של מנהיג איראן עלי חמינאי ברשתות החברתיות נחסמו. הפייסבוק, האינסטגרם והת'רדס, בפרסית ובאנגלית הפסיקו לפעול החל מאתמול, ועל פי הודעת דובר רשמי של חברת מטא מדובר בהשעיה לצמיתות של המנהיג העליון. 
"אנחנו מסירים את החשבונות האלה בשל העובדה שהם באופן תדיר עברו על המדיניות שלנו נגד ארגונים ואינדיבידואלים מסוכנים". על פי אותה מדיניות, אמר דובר החברה בהודעה לתקשורת, מטא מסירה תכנים ומשתמשים המפיצים תוכן אלים או שמכוונים לאלימות. 
 
חמינאי הפך דמות פופולרית מאוד באינסטגרם, מחזיק בחשבון בפרסית שאחריו עקבו 5.1 מיליון אנשים. בנוסף, גם אחרי החשבון שלו באנגלית ברשת החברתית עקבו יותר מ-200 אלף אנשים. בשנים האחרונות, יותר ויותר מתנגדי משטר איראניים החיים בגולה קראו לחברת מטא לחסום את החשבונות של מי שמוביל את משטר האייתולות הרצחני.
 
מאז 7 באוקטובר, השתמש המנהיג האיראני ברשתות החברתיות על מנת להביע את תמיכתו הגלויה בחמאס ולתמוך בארגון החות'ים בתימן על כך שהם משגרים טילים על ספינות בים האדום. גם בשעה זו, אחרי פעולתה של מטא, ח'אמנאי עדיין מחזיק בחשבון ברשת X (לשעבר טוויטר), ושם עוקבים אחריו כמיליון בני אדם.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בוקר טוב, אליהו הנביא! (ל"ת)
    עמית 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור