בחירות 2022

חיבור מסתמן בין סער לגנץ: הנדל בחוץ והרשימה הצפויה

מפלגת כחול לבן ותקווה חדשה צפויות להודיע בקרוב על איחוד וריצה משותפת בבחירות לכנסת ה-25. יועז הנדל ככל הנראה יתמודד במסגרת הרשימה החדשה. כך עולה מפרסום של עמית סגל 
מערכת ice | 
בני גנץ וגדעון סער (צילום יונתן סינדל אוליבייה פיטוסי פלאש 90)

קצת יותר ממאה ימים לפני הבחירות ונראה כי החיבור המדובר בין מפלגת תקווה חדשה לכחול לבן מתחיל לרקום עור וגידים. על פי פרסום של הכתב עמית סגל, סיעת תקווה חדשה  צפויה לקבל יחס של כשליש מול שני שליש לכחול לבן ברשימה המשותפת. כאשר השיבוץ יעשה בסדר הבא: גנץ, סער, פנינה תמנו שאטה, חילי טרופר , יפעת שאשא ביטון, מיכאל ביטון , זאב אלקין, כחול לבן יקבלו את מקום 8 ו-9 , ושני המקומות הבאים ישובצעו ע"י חברי תקווה חדשה. 

עוד פורסם כי ההודעה הרשמית תגיע כנראה בקרוב בהתאם לסיכומים הסופים, כאשר  שרי תקווה חדשה, ללא הנדל מכונסים כעת לישיבה על ההסכם המתגבש. כן, צוין בדיווח כי הרמטכ"ל לשעבר גדי אינקוט ישתבץ במקום השני במידה ויחליט להתמודד ולהצטרף לרשימה. 
 


אמש (מוצ"ש) התארח ח"כ איתן גינזבורג, יו"ר סייעת כחול לבן, באולפן תאגיד השידור הציבורי במסגרת התוכנית "הכול פוליטי" והתייחס לאפשרות של איחוד בין המפלגות," בני גנץ הוא היחיד שמדבר עם כולם" אמר תוך שהוא מבהיר כי כל חיבור עם מפלגתו הוא אפשרי וכי הם מנהלים שיח עם כולם.


 

מנגד הבהיר חבר הכנסת כי: "אני לא רואה שיתוף פעולה עם הליכוד" אך הבהיר שזה רק משום הרקורד הצורם בין כחול לבן לנתניהו: "נתניהו שיקר לנו בכנסת הקודמת". כמו כן הח"כ לא הכחיש שיחות בין מפלגתו לבין מפלגת תקווה חדשה בראשות גדעון סער: "אנחנו מדברים עם כולם". מנגד גינזבורג הדגיש כי על אף הניסיון לייצר קו משותף בין המפלגות, כחול לבן אינה מפלגת ימין אלא מפלגת מרכז מובהקת.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה