בחירות 2022

איתן גינזבורג: "בני גנץ היחיד שמדבר עם כולם"

יו"ר סיעת כחול לבן התארח בתוכנית "הכול פוליטי" ונזהר לצאת בהצהרות בנוגע לשיתופי פעולה עתידיים, דבר אחד הוא לא היסס להגיד - "לא נשב תחת נתניהו"

מערכת ice | 
איתן גינזבורג (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
בזמן שבמפלגות השונות יושבים עד השעות הקטנות על גיבוש הקמפיינים הפוליטיים השונים, נציגי הסייעות מתחילים לזרום אל אולפני החדשות ותוכניות האקטואליה. אמש (ראשון) התארח ח"כ איתן גינזבורג, יו"ר סייעת כחול לבן, באולפן תאגיד השידור הציבורי במסגרת התוכנית "הכול פוליטי" והתייחס למספר סוגיות בוערות לקראת הבחירות הקרבות.
 
"בני גנץ הוא היחיד שמדבר עם כולם" אמר גינזבורג תוך שהוא מבהיר כי כל חיבור עם מפלגתו הוא אפשרי וכי הם מנהלים שיח עם כולם. מנגד הבהיר חבר הכנסת כי: "אני לא רואה שיתוף פעולה עם הליכוד" אך הבהיר שזה רק משום הרקורד הצורם בין כחול לבן לנתניהו: "נתניהו שיקר לנו בכנסת הקודמת". כמו כן הח"כ לא הכחיש שיחות בין מפלגתו לבין מפלגת תקווה חדשה בראשות גדעון סער: "אנחנו מדברים עם כולם". מנגד גינזבורג הדגיש כי על אף הנסיון לייצר קו משותף בין המפלגות, כחול לבן אינה מפלגת ימין אלא מפלגת מרכז מובהקת.
 
כמו כן גינזבורג נשאל על דעת מפלגתו על משפט נתניהו. יו"ר כחול לבן השיב שהבעיה עם נתניהו היא לא בהכרח משפטית, "את זה יכריע בית המשפט". לשיטתו הבעיה עם יו"ר האופוזיציה היא ברמת הנורמה הערכית אותה הוא הביא. לשם הבהרת דבריו הביא גינזבורג לדוגמה את התפטרותו של בוריס ג'ונסון מראשות ממשלת בריטניה. "הוא התפטר מיוזמתו בגלל כשל ערכי, הוא אפילו לא פוטר, נתניהו אפילו לא חשב על זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה