בחירות 2022

זהבה גלאון תתמודד על ראשות מרצ: אלו הח"כים שיתמכו

ראשת מרצ לשעבר זהבה גלאון הודיעה באופן רשמי כי תתמודד בפריימריז לראשות מרצ. השר עיסוואי פריג', ח"כ מיכל רוזין וח"כ מוסי רז - הביעו את תמיכתם
מערכת ice | 
זהבה גלאון (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)

ראשת מרצ לשעבר זהבה גלאון, הודיעה היום (שלישי) בעמוד הטוויטר שלה, באופן רשמי כי תתמודד בפריימריז לראשות המפלגה. 

כזכור, בשבועות האחרונים הודיעו שניים מבכיר מרצ שרת הגנת הסביבה תמר זנדברג, והשר לשיתוף פעולה אזורי עיסוואי פריג' על פרישתם מהפוליטיקה, וכן היו"ר המכהן ניצן הורביץ' הכריז כי לא יתמודד על התפקיד בבחירות הקרובות.



כמו כן, חברי כנסת שונים במרצ קראו בפומבי לגלאון לחזור להנהיג את המפלגה. בראיון לרשת ב', אמר השר הפורש פריג' כי "היא היחידה שמסוגלת להחיות את מרצ ולהבטיח שתהיה מפלגה חיה ובועטת", גם ח"כ מיכל רוזין אמר בראיון ל-103 fm כי "מאוד הייתי רוצה שזהבה גלאון תתמודד על ראשות מרצ". עם הודעת של גלאון גם ח"כ מוסי רז הביע את תמיכתו וכתב בעמוד הטוויטר שלו: " נאמנה לערכים, ישרה, שנונה ומנוסה... תומך בה בכל ליבי".


 


מול גלאון מתמודד בפריימריז על ראשות המפלגה, ח"כ יאיר גולן שיצטרף למפלגה כחלק מהריצה המשותפת של מרצ עם מפלגת "ישראל דמוקרטית" שהקים אהוד ברק ב-2019. בראיון שנתן לאחרונה ברשת ב' טרם הודיע גלאון כי תרוץ באופן רשמי, התייחס גולן לסקר שביקש לבדוק כמה מנדטים תביא המפלגה בראשות גלאון, "זה בושה וחרפה, מרצ היא מפלגה דמוקרטית, ואני משתדל להתעלם מהעסקונה ולהביא שינוי למחנה השמאל הישראלי, להוציא אותו מהממוצע של 4-5 מנדטים." עוד הוא מסר לאנשי המפלגה, "איפה הסקר שלהם שבודק כמה יאיר גולן מביא? אולי הוא מביא 8 או 10 מנדטים?"

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה