בחירות 2022

מועמד במפלגה של סמוטריץ': בפועל, נתניהו ולפיד היו זהים בערכים שלהם

ארנון סגל המתמודד למפלגת הציונות הדתית מסרב להתחייב לנתניהו ומשיב למתקפות, "בפועל נתניהו כמו לפיד, לא טיפל בעזה ולא במסתננים"
מערכת ice | 
ארנון סגל (צילום מתוך הפייסבוק)
איש הימין שמתמודד בפריימריז למפלגת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ', חטף ביקורות מתומכי נתניהו על כך שהוא מסרב להתחייב כי הוא תומך בנתניהו כראש מחנה הימין בבחירות. היום הוא משיב לטענות ותוקף את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו.
"התפלאתי לגלות שאני איש שמאל," אמר סגל בריאיון לישי כהן בכיכר השבת, "אני חושב שבימין של היום צריך להיות מזוהה עם אדם מסויים מאוד ורק אז אתה נחשב ימין. עם בנימין נתניהו. להצהיר לו נאמנות ללא סייג, ללא קשר לערכים שמובילים את המחנה, אני מסרב להגיד את זה".
 
לשאלת המראיין מה הוא יגיד לחוששים שהוא יעשה מעשה בנט שנתן יד לממשלה בראשות לפיד, ענה סגל: "אין סרט כזה, יאיר גולן לא יישב איתי." בהמשך תקף את נתניהו על המדיניות שהוביל בראשות הממשלה ואמר, "במשך שנים נתניהו לא התחשב בערכים החשובים למחנה הלאומי כמו סעיף הנכד בחוק השבות, בפועל לא היה הבל בין לפיד לנתניהו במדיניות, לא בנושא עזה, ולא בנושא המסתננים."
 
נזכיר כי במוצאי שבת האחרונה איש הימין וכתב מקור ראשון, ארנון סגל, (אחיו של עמית סגל), שידוע גם כפעיל למען עליית יהודים להר הבית, הודיע כי יתמודד על מקום ברשימת מפלגת "הציונית הדתית" לכנסת.
 
"יש לנו חלום גדול. להשיב את הר הבית לתפארתו. לחזור לגוש קטיף. להחזיר את המדינה היקרה הזו לתיקונה.  לחלוטין לא בלב קל, החלטתי לצאת לדרך ולהתמודד על מקום ברשימת הציונות הדתית לכנסת. אודה מאוד לתפילותיכם. שנהיה ראויים", כתב בעמוד הטוויטר שלו.
הפריימריז למפלגה שרצה בבחירות האחרונות עם מספר רשימות ימין נוספות, התקיימו ב-28 לאוגוסט, כאשר המועד האחרון להגשת מועמדות הינו ב-2 לחודש.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה