בחירות 2022

מתן כהנא תוקף את בצלאל סמוטריץ': "למה סתם לברבר?"

מי שכבר הספיק להשתעמם מהקרבות בין בן גביר וסמוטריץ' יכול להירגע. חילופי הירי בנגמ"ש במחנה הלאומי נשמעים גם בגזרת ח"כ מתן כהנא וסמוטריץ'  
דוד זולדן |  3
מתן כהנא ובצלאל סמוטריץ (צילום יוסי זליגר ויונתן סינדל פלאש 90)
סגן השר לשירותי דת ח״כ מתן כהנא כעת בחשבון הטוויטר שלו: סמוטריץ', למה סתם לברבר? בוא תתחייב - "כאשר אני אהיה בקבינט, על כל התרעה מודיעינית קונקרטית לפגיעה בחיי ישראלים, אשלח את לוחמי צה"ל למבצע צבאי בעזה או שפשוט תשאיר את ענייני הביטחון לאנשים שקולים ואחראיים".
כהנא הגיב לציוץ קודם של סמוטריץ' שהתייחס למדיניות ההבלגה של ממשלת ישראל בדרום: "מעבר לנזק האסטרטגי  להרתעה  הישראלית, הסיפור כאן הוא שממשלת תל אביב הזו של לפיד פשוט לא סופרת את תושבי הדרום. סוג של אזרחים סוג ב. נראה לכם שמישהו שם היה מעלה בדעתו להטיל שלושה ימי עוצר על תל אביב או גבעתיים?!".
 
בהמשך כתב סמוטריץ': "מחר יחל היום השלישי שבו ישובים רבים בעוטף ישראל במצור מלא, אין יוצא ואין בא. כבישים סגורים וחלקים שלמים בדרום בתפקוד חלקי, ללא רכבות ושירותים בסיסיים. מדובר בכישלון טוטאלי של הממשלה והעומד בראשה, כניעה לטרור העזתי שמצליח במטרתו לשבש את החיים של אזרחי ישראל".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מתן היקר....האיש לא ברמה שלך אל תתרגש מהפירחח הזה (ל"ת)
    שיקי 08/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ממשלה לאומית.
    אוראל 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גיבור גדול הסמוטריצ׳ן לכול דבר יש לו פיתרון. שהביב ימנה אותו לשר חוץ הוא ייצג אותנו בגאון, ו. הוא יסביר לכול הדיפלומטים בעולם שאין יותר בג״ צ( ולא בצלם) הכול עובר לידיים של חכמי הדת. הוא יפזר התיישבות צעירה בכול הסביבה ויכריז על כול העולם מלחמה. אבל אין דאגה ״ אלוהים איתנו״ הוא יחזור ויבטיח הגנלרסימו בצלאל סמוטריץ.
    סגור
  • 1.
    סמודריץ
    אורני 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האיש הזה קורץ מאותו חומר של הטיפשים לפני 2000 שנה שחשבו שיכלו לנצח את הרומאים בעצת רב שגרם למוות נורא וגרוש אותו אדם יושב היום בכנסת ולא מבין שבמלחמה הבא לא ישאר כאן אבן על אבן ואםצהם תולים את יהבם באיזה משיח תזכרו היכן היו היהודים לפני כמעט 80 שנה
    סגור