בחירות 2022

השר כהנא: "נמשיך להכות באויבנו"

סגן השר לשירותי דת, ח"כ מתן כהנא מטיל את האחריות על הרג ארבעת הילדים הפלסטינים על הג'יהאד האסלאמי ושולח מסר מאיים לארגוני הטרור
דוד זולדן | 
שר הדתות, מתן כהנא (צילום אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
סגן השר לשירותי דת, ח״כ מתן כהנא מגיב לתקרית בה נהרגו ארבעת הילדים מטיל טועה רקטי טועה של הג'יהאד האסלאמי ואומר: "אל תאמינו לשקרים. במו עיני ראיתי איך ארגוני הטרור משגרים רקטות מתוך אזורים אזרחיים מאוכלסים בצפיפות לכיוון ערי ישראל. פושעי המלחמה האלה משתמשים בילדיהם ונשותיהם כמגן אנושי כאשר הם יורים על אזרחנו.  נמשיך להכות באויבינו.  נמשיך להתאמץ שלא לפגוע בבלתי מעורבים".
 
דבריו של כהנא באים על רקע ראש מערך ההסברה הלאומי שגורס כי ארבעת הילדים שנהרגו בצפון הרצועה נהרגו מירי רקטי של הג'יהאד האיסלאמי ולא מירי של ישראל. על פי ראש מערך ההסברה, בניגוד לפרסומים הפלסטינים לגבי האירוע בג'באליה, הילדים נהרגו כתוצאה מירי פלסטיני. עוד טען כי "יש בידינו סרטונים המוכיחים מעל לכל ספק שלא מדובר בתקיפה ישראלית. כוחות הביטחון הישראלים לא תקפו בג'באליה בשעות האחרונות".
בהמשך אמר ראש מערך ההסברה כי "הוכח באופן חד-משמעי כי מדובר בשיגור כושל של רקטה ששוגרה על ידי הג'יהאד האסלאמי. עם פרסום הידיעות בתקשורת הפלסטינית והבינלאומית, התקיים תחקור כולל שהעלה באופן חד-משמעי כי לא מדובר בתקיפה ישראלית אלא בשיגור רקטה מהרצועה". לסיום הזהיר כי "כל ירי של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הוא פשע מלחמה כפול. הוא יורה על אזרחים ומשתמש בהם כמגן אנושי"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה