בחירות 2022

פרשת גל הירש: חבר הכנסת מתפוצץ בעקבות 'שתיקת הכבשים'

ח"כ אלי כהן מהליכוד, מתקומם על שתיקת הכבשים בפרשת גל הירש וטוען: "לא שמעתי שר אחד מהקואליציה שאמר 'נעשה פה עוול בואו נבדוק את זה'"
דוד זולדן | 
גל הירש (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
ח"כ אלי כהן מהליכוד התייחס בתוכניתו של אבי רצון לפרשת גל הירש ואמר כי: "אחד הדברים שזעזעו אותי בשנה האחרונה זה הסיפור של גל הירש. לא שמעתי שר אחד מהקואליציה שאמר 'נעשה פה עוול בואו נבדוק את זה'. לכן היחידים שיכולים לעשות שינוי זה אנחנו. למרות כל מה שעשינו, צריך להודות שיש דברים שעדיין צריך לתקן"
תא"ל במיל' גל הירש, חבר ליכוד, התייחס לשמועות בדבר התמודדותו בפריימריז או על שריון שקיבל מנתניהו ברשימות הליכוד: "אני חבר תנועת הליכוד כבר שנים ואני לא יכולתי להתמודד כעת בפריימריז משום שהשתחררתי לא מזמן מבית החולים", הבהיר הירש בראיון ל'גלי ישראל'.
 
על האפשרות שיקבל שריון מנתניהו הוא מגיב: "לא קיבלתי אף הודעה על שריון או משהו כזה". לדבריו, "אם יהיה כזה, בהחלט אתייצב למערכה, אם לא - לא נורא, אתמודד בפעם הבאה".
לסיום התייחס הירש למבצע 'עלות השחר' ואמר: "ב'שומר החומות' קיבלנו הצצה למציאות שיכולה להתרחש בזירת הפנים של ישראל במבצע המתנהל בו זמנית בכמה זירות, והשאלה אם המערכת מוכנה לזה. מה שהיה עכשיו זה מבצע מעולה וקצר, אבל צריך לזכור שהוא היה מול ארגון קטן בעזה ובלי זירות נוספות במקביל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה