בחירות 2022

כוכבת הרשת שסולקה מהכנסת מגיבה: "הם החצופים, אנחנו ברוסיה?"

הדר מוכתר המשיכה להתשולל על חברי הכנסת בראיון: "במבחן התוצאה הפוליטיקאים עם החליפות והעניבות והנאומים נכשלו, הם הרסו לנו את החיים, למה לא לתת את המושכות לילדה בת 20? אני אלחם על החיים שלי. אולי הגיע הזמן לתת מושכות לצעירים?"
מערכת ice |  2
כנסת ריקה (צילום מסך)
לאחר שסולקה הבוקר (שלישי) מוועדת הכנסת בעקבות הדברים הקשים שהטיחה בחברי הכנסת, אליהם פנתה בזעם "אני משלמת לכם את המשכורת", הדר מוכתר התראיינה לערוץ הכנסת ולא מתכוונת להתנצל.
מוכתר אמרה לערוץ הכנסת: "ממש לא רוצה להתנצל, להיפך, אני חושבת שהם צריכים להתנצל. עם כל הכבוד להם כשאמרתי להם שאני משלמת להם את המשכורת, אז הם אמרו לי 'חצופה', אז הבאתי לפה תלוש משכורת של חברי כנסת וכתוב פה 'מדינת ישראל' במעסיק, הצעירים משלמים להם 35 אלף שקל בחודש וישלמו גם את הפנסיות שלהם? עם כל הכבוד להם, לא אני החצופה פה, הם החצופים, שייתביישו".
עוד הוסיפה: "שוב, זה הצביעות שיש להם. הם מתבכיינים שאין להם כסף לתשלומי הורים, 2 מיליון שקל זה מה שצריך ש-2.7 מיליארד הם מוציאים עכשיו על בחירות. שלא לדבר שעשו את הוועדה כמחטף יום לפני, תגיד לי אנחנו במדינת ישראל או ברוסיה הסובייטית?".
 
מי זו הדר מוכתר? "אני יכולה להיות בראשות המבצעת, אני רוצה להיות שרה, שרת הבינוי והשיכון, במבחן התוצאה הפוליטיקאים עם החליפות והעניבות והנאומים נכשלו, הם הרסו לנו את החיים, למה לא לתת את המושכות לילדה בת 20? אני אלחם על החיים שלי. אולי הגיע הזמן לתת מושכות לצעירים?".
 
לגבי האנשים שירכיבו את הרשימה שהיא בונה במפלגת 'הצעירים הבוערים': "אני בניתי ממש בימים האחרונים את הרשימה ואפרסם אותה ויש בה אנשים נהדרים ואני אחשוף אותה לאט לאט".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מוכתר צודקת
    שולה מעפולה 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל היות ועדיין לא עברה את גיל הטיפדעשרה ועדיין לא עשתה תואר אקדמי שני אני אתמוך בה ואחכה שתכשיר אתת עצמה לשרות פוליטי בכנסת ישראל עלי והצליחי מוכתר ה צעירה את עדיפה על מיכאלי ועל מרץ ועל עוג רבים
    סגור
  • 1.
    היא תותחית ותכלס אני שוקלת להצביע לה
    צעירה בעצמי 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפילו אם לא תעבור את אחוז החסימה שתדע שאנשים מאמינים בה ולא תפסיק לנסות להביא לשינוי
    סגור