בחירות 2022

איזנקוט ממשיך לבוא בדרישות: זו ההשפעה של התפרקות ימינה

איזנקוט לא עושה חיים קלים גנץ. הוא לא הסכים לפסול את נתניהו, ביקש להגן על מינויו של כהנא לאור הלחץ שהופעל מטעם נציגים חרדים וכעת סותם פירצות מחשש לתרחישים קודרים בהן איש ברשימה יתפצל או יפרוש.  
דוד זולדן | 
גדי איזנקוט חותם על ההסכם עם גנץ וסער
ספי עובדיה חושף בגלי צה"ל כי: "גדי איזנקוט הודיע למי שיצטרף מטעמו למחנה הממלכתי (כולל למתן כהנא) שידרוש חתימה על התחייבות שלא לפרוש או להתפצל, אלא להתפטר מהכנסת במקרה של מחלוקות אידאולוגיות".
הולך ומתחוור כי דרכו של איזנקוט לפוליטיקה לא הייתה סוגה בשושנים ולוותה בלא מעט תנאים שהציב לגנץ. כניסת איזנקוט לחיים הציבוריים פחות משלושה חודשים עד לבחירות הכלליות לכנסת ה-25 שיתקיימו באחד לנובמבר לוותה בחששות כבדים. איזנקוט לא הסכים בין השאר לפסול את נתניהו, ביקש להגן על מינויו של כהנא לאור הלחץ שהופעל מטעם נציגים חרדים וכעת סותם פירצות מחשש לתרחישים קודרים בהן איש ברשימה יתפצל או יפרוש.  
 
בסקר מנדטים שפורסם בערוץ 14 בשבוע שעבר ונערך על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון, בשיתוף דיירקט פולס, נדמה כי גם לאחר השינויים בגוש השמאל-מרכז, גוש הימין עדיין שומר על כוחו ומשיג 61 מנדטים למרות הצטרפות איזנקוט.
ההצטרפות של כהנא ואייזנקוט לסער וגנץ, אשר רשימתם נקראת "המחנה הממלכתי", לא מסייעת במיוחד, והם לא מטפסים מעל ל-13 מנדטים. גם שרת הפנים איילת שקד, יחד עם שר התקשורת יועז הנדל, לא עוברים את אחוז החסימה עם רשימתם "הרוח הציונית". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה