בחירות 2022

סקר חדשות 12: סמוטריץ' לא עובר את אחוז החסימה

הסקר שפורסם הערב (רביעי) בחדשות 12 אמור להדאיג את יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ שלא עובר את אחוז החסימה, מנגד בן גביר מביא לא פחות מ- 9 מנדטים. התוצאות המלאות בפנים
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
סקר חדשות 12 שפורסם הלילה מציג תמונת מנדטים דרמטית במיוחד. לפי חדשות 12 מפלגת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' לא עוברת את אחוז החסימה ואילו מפלגתו של של איתמר בן גביר עוצמה יהודית משיגה לא פחות מתשעה מנדטים, כך לפי הסקר. יש שיגידו כי מדובר בתמרור אזהרה כהה במיוחד עבור סמוטריץ' כשנותרו פחות מחודש ימים עד מועד סגירת הרשימות.
 
מנגד גם בשמאל בסקר הנוכחי יש בשורה של ממש. מרצ בראשות זהבה גלאון, שרק אתמול נבחרה לראשות הסייעה, השיגה תוצאה מרשימה בהחלט ועומדת על – 6 מנדטים. נתון מעניין הוא ה"עקיפה משמאל" של מרצ על מפלגת העבודה שהשיגה 5 מנדטים בסקר 12.
 
כמו כן מפלגת הליכוד עומדת על 34 מנדטים. אחריה מפלגתו של ראש הממשלה יאיר לפיד – יש עתיד עם 23 מנדטים. המחנה הממלכתי שלאחר הצטרפותו של גדי איזנקוט – 13 מדנדטים. עוצמה יהודית כאמור – 9 מנדטים. ש"ס – 8, יהדות התורה – 7. מרצ לראשונה עם זהבה גלאון עם הישג מרשים בסקר זה – 6 מנדטים. העבודה, ישראל ביתנו, הרשימה המשותפת ורע"מ עם 5 מנדטים כל אחת. איילת שקד לא עוברת את אחוז החסימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה