בחירות 2022

עבאס מזהיר את נתניהו: "אחשוף את ההתכתבויות"

יו"ר רע"מ מאיים לחשוף את ההצעות שקיבל מהליכוד בתמורה להצטרפות לממשלה: "נזכרתי שגם אני הוזמנתי לשם על ידי נתניהו ויואב קיש. הכתובת של הבית שלו נמצאת אצלי בוויז". עוד אמר עבאס כי "יו"ר רע"מ מאיים לחשוף את ההצעות שקיבל מהליכוד לכניסה לממשלה: "נזכרתי שגם אני הוזמנתי לשם על ידי נתניהו ויואב קיש. הכתובת של הבית שלו נמצאת אצלי בוואטסאפ"
דוד זולדן |  1
איימן עודה, מנסור עבאס (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
יו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס, מאיים לחשוף את ההתכתבויות שלו עם בכירי הליכוד שמעידות על המגעים לכאורה שהיו בינו לליכוד.
בראיון בפגוש את העיתונות בערוץ 12 אמר עבאס ביחס להסכם סמוטריץ'-בן גביר: "לפני יומיים נזכרתי במשהו כאשר פורסם שנתניהו אירח את סמוטריץ' ובן גביר בבית שלו בקיסריה, נזכרתי שגם אני הוזמנתי לשם על ידי נתניהו ויואב קיש. הכתובת של הבית שלו נמצאת אצלי בוויז".
עוד אמר עבאס: "יש לי המון ראיות, אני בדרך כלל לא מדבר או חושף שיחות פוליטיות או התכתבויות פוליטיות, אבל כאשר נתניהו ממשיך להסית יום יום נגדנו – יש גבול לאן הוא רוצה להוביל אותנו. הוא פוגע בזכות הדמוקרטית והאזרחית שלנו להיות שותפים ומשפיעים".
 
מנסור עבאס אמר בין השאר גם את הדברים הבאים: נתניהו שניהל איתנו משא ומתן - מאשים אותנו שאנחנו תומכי טרור. על התערבות אבו מאזן בבחירות: רעם לא הייתה ולא תהיה חלק מכל מגע שהוא מעבר לגבול. על האמירה של אבו מאזן בגרמניה: אסור לערב את הפוליטיקה בנושא השואה. הפנים שלנו לכיוון גוש השינוי, למרות שבאופן עקרוני אנחנו ברעם לא פוסלים אף מפלגה. איחוד עם הרשימה המשותפת - לא נמצא על הפרק. על איימן עודה: הוא מתוסכל, אין לו מה לתרום עוד לחברה הערבית ולפוליטיקה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנסור אביב מאיים לחשוף את התכתבויות שלו עם ביבי ןיואב
    א.א חיפה 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד סחיטה של ערבי. מעניין מאוד הוא הצליח לסחוט את בנט וכעת הוא מנסה להציל את עצמו מפאשלה כי אומרים שלא יצליח לעבור את אחוז החסימה הוא יחשוף
    סגור