בחירות 2022

שיקלי נגד אולפן שישי: "קמפיין מטעם חברת חדשות"

הריאיון המשותף של הרמטכ"לים לשעבר באולפן שישי הדליק נורה אדומה אצל תא"ל במיל' צביקה פוגל: "כולם עם טענות נגד נתניהו אבל שירתו תחתיו בלי להתפטר". גם ח"כ שיקלי טוען ל"תשדירי בחירות"
דוד זולדן |  1
עמיחי שיקלי (צילום פלאש90)
עמיחי שיקלי לא אהב בלשון המעטה את הפרויקט של אולפן שישי כשאירחו באולפן חמישה רמטכ"לים לשעבר שכולם חושבים אותו דבר ואמר: "בואו נדבר על הפיל שבחדר: 25 דקות של תשדיר בחירות 'ממלכתי', ללא גילוי נאות, ללא הודעה על תוכן שיווקי. לגרפיקאים שמתקשים במיוחד בסקרי מנדטים בהמרת נתונים מספריים לוויזואליה התרגלנו, אבל להפקה שלמה של קמפיין מטעם חברת חדשות - עוד לא. זה לא גשם וזה לא מהמקפצה ,זה ממגדלי אקירוב".
גם תא"ל במיל' צביקה פוגל אמר היום בתכנית של אבי רצון כי "אני  מודאג אחרי שראיתי את הריאיון עם חמשת הרמטכ"לים באולפן שישי. המכנה המשותף הראשון שלהם, שהם כולם לא ניצחו ולא הצליחו בתפקידם. המכנה המשותף השני הוא שחמשתם נגד אויב משותף - העם. כולם עם טענות נגד נתניהו אבל שירתו תחתיו בלי להתפטר".
 
בנושא אחר אך באותו הקשר יש לציין כי ראש הממשלה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, נתקל בקושי לפרסם פוסטים ממומנים בעמוד הפייסבוק האישי שלו. ברשת החברתית הודיעו כי הם מכירים את התקלה אך טוענים שהם לא מצליחים לפתור אותה וכי גם גורמים בין-לאומיים מעורבים בעניין.
הגורמים במערכת הפוליטית מממנים בתקופת הבחירות פוסטים ברשתות החברתיות בעשרות אלפי שקלים ביום, והכלי עוזר למפלגות למקד ולטרגט הודעות לקהל המצביעים שלהם. לפי הפרסום של דפנה ליאל ב'חדשות 12', חוסר היכולת של לפיד פוגעת קשות בקמפיין שלו, ובאפשרות לחזור ללשכת ראש הממשלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מוות לערוץ 12מוות לערוץ12
    עבדאלצגיד 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוות לערוץ 12
    סגור