בחירות 2022

סמוטריץ' תוקף: "כל הקמפיין נגדי הוא שאני הומופוב"

בעוד אבי מעוז, יו"ר מפלגת נעם, הצהיר כי ירוץ בצורה עצמאית פעיליו לא מקבלים זאת ומפעילים לחץ עצום על ח"כ בצלאל סמוטריץ' להצטרף לתנועה
מערכת ice |  2
בצלאל סמוטריץ' (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של בצלאל סמוטריץ', ויקיפדיה)
אתר "סרוגים" חושף של בין יו"ר הציונית הדתית בצלאל סמוטריץ' עם פעיל מפלגת נעם. השיחה מתקיימת לא מעט בעקבות הצהרתו של אבי מעוז, יו"ר נעם, כי ירוץ בצורה עצמאית. לעומתו, פעילי המפלגה מפעילים לא מעט לחץ על סמוטריץ' ואיתמר בן גביר במטרה שיכניסו את מעוז לרשימת הציונות הדתית לכנסת ה-25 כפי שהיה בבחירות האחרונות עם יצירת הבלוק הטכני.
 
הפעיל קרא לסמוטריץ' "להילחם על נשמה של המדינה" והצהיר כי "אם לא תכניסו את נעם אאלץ להצביע לה גם אם לא תעבור, כי יש מקרים שזה פיקוח נפש ואי אפשר לשתוק ולהיות ממלכתי". סמוטריץ' הואשם כי אינו נלחם בפרוגרסיביים כמו שעושים במפלגת נעם, אך הגיב בביטול על דברים אלה וטען "אנחנו נאבקים על זה שנים, לא סתם כל הקמפיין נגדי הוא שאני הומופוב".
ניסיונות השכנוע לצרף את מפלגת נעם לרשימה לא פסקו ועל פי הפעיל בלעדי המפלגה ממשלת ימין אמיתית זקוקה לנעם – "ממשלת ימין ללא נעם זה לא חידוש גדול – כי את עיקר המלחמה היא תלחם". סמוטריץ' התייחס למעוז כנציג אותו פעילי המפלגה מנסים להכניס ואמר "אבי איש טוב ועושים דברים חשובים, אבל מקומם לשמוע כאילו רק הם מטפלים בזהות היהודית ובמאבק בפרוגרסיביים. שקר גס שהכי רחוק מאנשי תורה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    להלחם על הזכות לגזענות?
    גל 09/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "להילחם על נשמה של המדינה", נשמע משהו שלקוח מהתעמולה הנאצית.
    סגור
  • 1.
    סמרקיץ הוא גם שונא ערבים, שמאלנים, נשים וכיו"ב (ל"ת)
    יובל אורן 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור