בחירות 2022

רני רהב משבח את מרב מיכאלי: "האיחוד רע מאוד"

מרב מיכאלי אמרה כי היא לא מעוניינת באיחוד עם מרצ, ומי ששיבח אותה על כך הוא היחצן רני רהב שאמר: "הפעם היא צודקת! האיחוד רע מאוד למפלגת העבודה ובטח למרצ! כל מפלגה תביא קולות בזכות עצמה ובסך הכול יביאו יותר לחוד מאשר ביחד"
מערכת ice |  1
רני רהב, מרב מיכאלי (צילום ויקיפדיה, פלאש 90/ יונתן זינדל)
מרב מיכאלי, שרת התחבורה ויושבת ראש מפלגת העבודה, הצהירה לאחרונה כי על אף ניסיונות השכנוע של ראש הממשלה, יאיר לפיד, היא לא תחבור למרצ ושתי המפלגות ירוצו בנפרד לקראת הבחירות הקרובות שייערכו בעוד 51 ימים בלבד ועשויות לשנות את המפה הפוליטית בישראל.
היחצן רני רהב העלה היום (ראשון) סדרת ציוצים לחשבון הטוויטר שלו בו הוא משבח את מיכאלי על ההחלטה, אחרי שאמרה בראיון בסוף השבוע האחרון כי איחוד יגביר את הסיכוי של נתניהו לחזור לראשות הממשלה: "חייב לומר, מרב מיכאלי במיטבה. ריאיון מעולה. מיכאלי עומדת על שלה והפעם היא צודקת! האיחוד רע מאוד למפלגת העבודה ובטח למרצ! כל מפלגה תביא קולות בזכות עצמה ובסך הכול יביאו יותר לחוד מאשר ביחד".
 
רהב המשיך: "וזכותה של יו״ר מפלגה שנבחרה בבחירות אישיות ברוב מוחץ לראשות מפלגתה, להחליט החלטות ולעמוד על דעתה. דרכה - אחריותה ! ללא קשר, זהבה מביאה הרבה כוח חדש וצעיר למרצ, ונכון, היא צודקת, הרבה אנשים חושבים שהם מבינים בפוליטיקה ומתחילים עם קמפיין מודעות וכד׳ וכד׳".
 
רהב סיכם: "אז חברים, זה המנדט שלה, הדרך שלה והכי חשוב האחריות שלה ! ולמי שלא מבין יש הבדל מהותי בין העבודה למרצ: עבודה היא שמאל מרכז ( אפרת רייטן ) ומרצ היא שמאל רדיקל".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפעם הוא צודק, וגם מירב מיכאלי, האיחוד רק יזיק (ל"ת)
    אנחנו 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור