בחירות 2022

סקר בחירות דרמטי: נתניהו ממשיך לצלול, הציונות הדתית בטירוף

הליכוד יורדת ל-31 מנדטים בסך הכל בסקר חדשות 13, בעוד הציונות הדתית היא המפלגה השלישית בגודלה עם 13 מנדטים. יש עתיד על 24 מנדטים, גוש הימין עם 59 מנדטים בלבד
מערכת ice | 
נתניהו וסמוטריץ (צילום יהונתן סינדל ואוליבייר פיטוסי פלאש 90)
על פי סקר חדשות 13 שפורסם הערב (רביעי) גוש נתניהו ממשיך להחלש וכעת יש לו רק 59 מנדטים, רחוק מאוד מאיפה שניצב רק לפני שבועות בודדים כשהגיע בשיא הסקרים של רשת 13 ל-62 מנדטים בסך הכל שאולי גרמו לאופוריה מוקדמת. 
הליכוד משיגה נתון חלש מאוד בסקר הנוכחי, כאשר היא מקבלת 31 מנדטים בלבד, יש עתיד של יאיר לפיד חזקה עם 24 מנדטים בסך הכל, כאשר הציונות הדתית ממשיכה להתחזק והיא המפלגה השלישית בגודלה עם 13 מנדטים בסך הכל. 
 
בני גנץ ו'המחנה הממלכתי' שלו ושל גדי אייזנקו וגדעון סער עם 12 מנדטים, ש"ס יציבה עם 8 מנדטים בסך הכל, יהדות התורה משיגה 7 מנדטים, העבודה כמו גם מרצ והרשימה המשותפת עם 5 כל אחת, 'ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן עם 6 מנדטים. רע"מ מסתפקת ב-4 בלבד. 
 
בין המפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה, איילת שקד פחות מ-2 אחוזים ומקבלת 1.9% בלבד, הכלכלית של ירון זליכה עם 1.1% בלבד, צעירים בוערים של הדר מוכתר משיגה 1% בסך הכל, ישראל חופשית של אלי אבידר עם 0.6%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה