בחירות 2022

סעדה נגד שקד: "מביאה את האלטרנטיבה של האחים המוסלמים"

סגן ראש מח"ש לשעבר שהצטרף לליכוד יוצא בהאשמה חמורה נגד השרה איילת שקד. סעדה שרק לאחרונה ניהל מגעים עם איילת שקד על הצטרפותו לרשימת "הבית היהודי" ואף חשב שהיא ראויה לראשות הממשלה אומר כעת דברים שרואים משם

דוד זולדן |  2
משה סעדה (צילום פייסבוק/ משה סעדה)
משה סעדה, סגן ראש מח"ש לשעבר ומועמד הליכוד לכנסת, שכזכור עלה לכותרות עם הראיון שלו לעמית סגל בחדשות 12, בו טען לליקויים בתפקודם של המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך ופרקליט המדינה שי ניצן, משוכנע כי שרת הפנים ויו"ר הבית היהודי איילת שקד לא תעבור את אחוז החסימה ומקווה כי שקד תפרוש "ממקום ערכי ומידיעה שהיא שורפת קולות לגוש הימין".
בראיון לרדיו 103FM אמר סעדה כי שקד "מביאה את האלטרנטיבה של לפיד והאחים המוסלמים. היא אישה חכמה ויודעת שהיא לא עוברת את אחוז החסימה. בסופו של דבר אנשים יצביעו ברגליים וזה יאלץ את שקד לפרוש, ממקום ערכי ומידיעה שהיא שורפת קולות לגוש הימין".
 
על האופציה שח''כ איתמר בן גביר ימונה לשר המשפטים אמר סעדה: "לא חושב שאיתמר הוא האיש המתאים והראוי למשרה הזו. בכל תפקיד צריך לשים מומחה תוכן". סעדה שרק לאחרונה ניהל מגעים עם איילת שקד על הצטרפותו לרשימת "הבית היהודי" ואף חשב שהיא ראויה לראשות הממשלה אומר כעת דברים שרואים משם.  
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השדרן סעדה
    אביגדור 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניכנס לכנסת כדי לשדר דפי מסרים של נתניהו.
    סגור
  • 1.
    השדרן סעדה
    אביגדור 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניכנס לכנסת כדי לשדר דפי מסרים של נתניהו.
    סגור