בחירות 2022

עיתון הארץ ייסגר? חברת הכנסת בחזית נגד עמוס שוקן

אחרי שח"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית פתח חזית מול 'ידיעות אחרונות' ו'הג'רוזלם פוסט', מגיע כעת תורה של ח"כ קטי שטרית מהליכוד שטוענת לאיפה ואיפה מצדו של רה"מ לפיד ומצפה ממנו לסגירת עיתון 'הארץ' באותה נחישות בה הוא פועל נגד ערוץ 14
דוד זולדן |  7
קטי שטרית, יאיר לפיד ועמוס שוקן (צילום פייסבוק/ קטי שטרית, Magma Images, פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי, יחצ)
חברת הכנסת קטי שטרית ממפלגת הליכוד טוענת לאיפה ואיפה בין עיתון 'הארץ' לערוץ 14 ומצפה מרה"מ יאיר לפיד לנקוט בצעדים נגד עיתון 'הארץ' באותה נחישות ותובנה בה הוא פועל נגד 'ערוץ 14'.
לדברי שטרית: "בשבועות האחרונים מנויי עיתון הארץ קיבלו מכתב המסביר שתשלום המינוי לעיתון, מסייע במאבק למנוע את שלטון נתניהו. את העיתון הזה ראש ממשלת המעבר של הממשלה הישראלית פלסטינית הראשונה - לא חושב לסגור מחשש לתעמולה, אבל את ערוץ 14? בוודאי שכן! לפיד הוא דיקטטור! אבל לא מהסוג החכם והערמומי. הוא דיקטטור חלול, שטחי, שקוף ולא חכם במיוחד. השבוע הגישו ראש ממשלת המעבר לפיד ומפלגתו עתירה לוועדת הבחירות המרכזית בדרישה להגדיר את ערוץ 14 כ'גוף פעיל בבחירות' – צעד שגם עלול להוביל בסופו של דבר לסגירת הערוץ". 
שטרית טוענת כי "לפיד שהתרגל שבמפלגתו על פיו יישק דבר ויישמע רק קולו בלבד, מתקשה להשלים עם קיומו של ערוץ טלוויזיה אחד, שמבקר אותו. לפיד שממנה את חברי הכנסת שלו לפי שיקולים בלתי ידועים; שהאריך במו ידיו את כהונתו בראשות הרשימה; שדאג שעפר שלח, היחיד שהעז לקרוא עליו תיגר, ימצא את עצמו מחוץ לשורותיה – מעוניין לראות אחידות דומה גם על המסך של כולנו".
 
עוד היא אומרת כי "כל סטודנט לתקשורת לומד בשיעור הראשון שתפקידו של עיתונאי הוא לבקר את השלטון. כאן רוצים לסגור ערוץ תקשורת ואף אחד לא מוציא מילה, אפילו למראית עין. לצערי לא רק שאין התרעמות על ניסיון סגירת כלי תקשורת - יש קריאות עידוד שבהם מתקבלת הפעולה של ראש ממשלה נגד ערוץ 14 בקרב רבים בחוגי השמאל בפוליטיקה ובתקשורת".
לסיום מזדעקת שטרית כי "אלה שיודעים לזעוק בכל הזדמנות על "סתימת פיות" ו"קץ הדמוקרטיה", לא מתרגשים מאיום על כלי תקשורת ימני – ולא בפעם הראשונה.  את ערוץ 7 הם סגרו, את ישראל היום הם ניסו לסגור בחקיקה, את הרשתות הם מנסים לצנזר בחקיקה, הם שתקו כשבגל״צ פוטרו אמיר איבגי, אראל סגל, יעקב ברדוגו. הם שתקו כשבני גנץ השתלט על תחנה צבאית שכביכול אמורה לייצג את כל העם. חבריי למחנה הלאומי, אנחנו להבדיל מלפיד וחבריו באמת דמוקרטיים, ולכן אנחנו נצפה כולנו בערוץ היחיד שעושה את עבודתו ומבקר את השלטון. אני מחזקת את ערוץ 14 אתם עושים עבודה נהדרת. תמשיכו כך ואנחנו נמשיך לצפות בכם".
 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    הארץ - העיתון לאנשים שחושבים
    ד"ר שלום פליסר 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הארץ הוא העיתון לאנשים שחושבים שהארץ הוא העיתון לאנשים שחושבים...!
    סגור
  • 6.
    צריך לסגור את התקשורת בישראל (ל"ת)
    ישראלי 10/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    דמוקרטיה לאן?
    מגן דוד 10/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מפליא אותי לו לפיד יחתום על צו, שכל ערוץ ערוץ תקשורת חייב לשדר גם בשבת, בדומה לצו של מיכאלי.
    סגור
  • 4.
    העיתון הזה כבר מזמן מיצה את עצמו
    אלמוני 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק בגלל עיתונאים כמו גדעון לוי ורוגל אלפר מגיע לעיתון הזה להיסגר בדרך הכי מבישה שיש.
    סגור
  • 3.
    אנחנו אנשי הימין
    צפוני 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל עוד שאנחנו אנשי הימין מדושני העונג, נמשיך לרבוץ על הספות מול הטלוויזיה, וסיר הבשר לפנינו, ימשיכו לרדות ולהתעלל בנו, אם לא נצא כמו מפגיני בלפור לרחובות.
    סגור
  • 2.
    מעולה מזמן היה צריך לסגור את הפראבדה הארץ !!! (ל"ת)
    דן 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    במקום לנהל מלחמה חסרת תוחלת אופיינית לימין
    הנרי 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    5 0
    במובן של חסר תוחלת, תפסיקו לפרנס את הארץ באמצעות פרסום מודעות ממשלתיות. עד אז הארץ ימשיך לצפצף עליכם ולזלזל בכם ובצדק. במקום מודעות כל שבוע במרוכז פרסמו חוברת של מודעות מכרזים ממשלתיים, כל המעונין יכול להפוך למנוי על החוברת, הרבה יותר חסכוני והרבה יותר יעיל, והעיקר, לא מפרנס את האויב
    סגור