בחירות 2022

בעקבות איומים: תוגברה האבטחה על השרה מרב מיכאלי

לאחר שהכריזה על הפעלת הרכבת הקלה בשבת, התגברו האיומים על שרת התחבורה מרב מיכאלי, והשב"כ החליט להדק את האבטחה סביבה בעזרת יחידת מגן
מערכת ice |  1
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
שירות הביטחון הכללי החליט לתגבר את האבטחה סביב שרת התחבורה מרב מיכאלי. זאת, בעקבות מסרים מאיימים שקיבלה לאחר החלטתה להפעיל את הרכבת הקלה בשבת. בהערכת מצב שהתקיימה בימים האחרונים בשב"כ, נבחנו האיומים שהתקבלו על חייה של מיכאלי והוחלט להצמיד לה מאבטחים מיחידת מגן. כזכור, לא כולם אהבו את הכרזתה של השרה כי בתוך כשנה הרכבת הקלה תפעל בגוש דן שבעה ימים בשבוע.
"זאת החלטה שלי כשרת התחבורה", אמרה השרה מיכאלי, "עד היום לא קיבלתי אותה כי רציתי לשמור על הקואליציה, אבל עכשיו אין קואליציה. יש חובה אזרחית לציבור הישראלי. אף ממשלה לא תיקח אחורה שום החלטה בנושא תחבורה ציבורית בשבת, כי זה פוגע בשכבות הכי חלשות במדינה".
 
עדיין לא ברור אם החלטתה של השרה מיכאלי אכן תצא לפועל שכן היא נתקלת בקשיים משפטיים ותקציביים. בין היתר, הפעלת הקו האדום של הרכבת הקלה בשבתות דורשת גיוס כוח אדם נוסף ותוספת תקציבית, על כן בשלב הראשוני הקו יופעל במתכונת מצומצמת של כוח אדם. בנוסף לכך, העובדה שהפעלת הרכבת בשבת דורשת תקציב נוסף של כ-70 מיליון ש''ח בשנה, הצעד מחייב העברת תקציב מסודר בממשלה עבור הצעד, דבר שלא יהיה אפשר לבצע בממשלת המעבר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צ'יפופו בשחור. (ל"ת)
    רון 10/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור