בחירות 2022

שמחה רוטמן נגד קובי שבתאי: "איומים וההפחדות לא ירתיעו אותי"

חבר הכנסת התייחס לדבריו של מנכ"ל המשטרה ולא נשאר חייב: "זה אותו מפכ"ל שביקש לסגור את הרשתות החברתיות כדי להסתיר את מחדלי המשטרה בהגנה על אזרחי ישראל"
מערכת ice | 
שמחה רוטמן (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
ח"כ שמחה רוטמן פרסם תגובה בפייסבוק לדברי מפכ"ל המשטרה כי רוטמן שתקע בשופר ליד הרובע המוסלמי יוביל ל "שומר חומות" 2: "שוטרי משטרת ישראל ברובם המוחלט הם אנשים מסורים שעושים לילות כימים בהגנה על אזרחי ישראל. אולם, לצערי, העומד בראש המשטרה לא מבין כלל את המצב במדינת ישראל. כך היה בזמן מבצע "שומר חומות" וכך קורה גם עכשיו. זה אותו מפכ"ל שביקש לסגור את הרשתות החברתיות כדי להסתיר את מחדלי המשטרה בהגנה על אזרחי ישראל".
"מפקד המחוז הכפוף לו דיבר לפני חודש וחצי, הרבה לפני שהגעתי לכותל המזרח, על "ההסתה משני הצדדים" בנוגע להר הבית, תוך יצירת משוואה הזויה ומסוכנת בין טרוריסטים לבין מתפללים תמימים. משטרת ישראל הפסידה 6 פעמים בבית המשפט בניסיונותיה להלך אימים על יהודים שתוקעים בשופר בשביל הציבורי מול כותל המזרח, גם אחרי שהציגו חומר חסוי לבית המשפט. כל שנותר למפכ"ל המשטרה הוא לעבור להפחדות ולהשמצות פרועות נגד חברי כנסת תוך פגיעה בחסינותם. האיומים וההפחדות הללו לא ירתיעו אותי", המשיך רוטמן.
 
"לולא השימוש שלי בחסינותי בזמן שומר החומות לא הייתי רואה את מפכ"ל המשטרה מדווח לשר לביטחון פנים ולראש הממשלה שהמצב בשליטה, במרחק של עשרות מטרים מהעיר לוד הבוערת שמשטרת ישראל איבדה את השליטה עליה. נראה שהעומד בראש משטרת ישראל לא רק שלא הפיק לקחים אלא ממשיך בהפצת הסתה וזריית חול בעיני הציבור במקום לבצע את עבודתו בהגנה על אזרחי ישראל. העובדה שאנו מצויים בתקופת בחירות, והמפכ"ל בוחר לתקוף באופן פוליטי ולא ענייני, חבר אופוזיציה, מראה שכמו בסוגיית הרשתות החברתיות, יש צורך בחידוד ערכי הדמוקרטיה לעומד בראש משטרת ישראל", כך סיכם הח"כ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה