בחירות 2022

"הדבר היחיד שיכול להציל אותם זה גל טרור או פיגועים"

אהוד ברק התארח בפגוש את העיתונות בהגשת בן כספית ועמית סגל והתייחס למצבו של נתניהו והגוש בראשו הוא עומד: "הם מתים שזה יקרה"
מערכת ice |  3
אהוד ברק (צילום יוסי אלוני פלאש 90)
אהוד ברק, מי שכיהן כרמטכ"ל וראש הממשלה בעברו, התארח אמש (ראשון) בפגוש את העיתונות  ותקף את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ואת חברי גוש ליכוד חרדים. ברק טען כי "איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' יחד עם נתניהו והכת הזו של 'כוח, כסף וכבוד' הם איום על הדמוקרטיה הישראלית, על כולנו".
"אני לא חושב שזה עניינו של בן גביר, עם כל הכבוד לדמות הכזו מיינסטרימית שנתניהו גיבש בחודשים האחרונים" ברק המשיך ואמר: "היות שהדבר היחידי שיכול כמעט להציל אותם זה לא ההסכם (עם לבנון), אלא גל טרור או פיגועים, פיגוע של אימא וארבעה ילדים נרצחים חלילה ערב הבחירות, יכול להבטיח להם את הניצחון. הם לא רק מחכים שזה יקרה, אלא מתים שזה יקרה".
 
לדברי ברק, בן גביר מייחל לחרחר גל טרור כדי לשרת את מטרותיו. "הוא רוכב על גל של חרחור מתחים. הרי האחריות היא לא רק שלו, יש גם צד שני. הפלסטינים רחוקים מלהיות מושלמים. בן גביר הוא תופעה בעייתית מאוד".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תודה, ברק. עוד מנדט לליכוד בזכותך
    גל 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה יש לשמאל להציע חוץ מרוע שנאה והסתה?
    סגור
  • 2.
    אהוד ברק תמיד היה הרואה נכוחה
    ח״ן 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד ראה דברים כמות שהם והסתכל למציאות בלבן של העיניים! גם כעת הוא רואה שבן אוויר בנה את עצמו כנזק מתמשך למדינה - כל הדיבורים שלו על אהבת הארץ וכוחות הבטחון הם מסך עשן! האיש שונא ברמות-על של היזק ציבורי - חובה להרחיק את בן אוויר מכל אפשרות של השפעה!
    סגור
  • 1.
    הפרזנטור יהיר לפיד מצליח עם קול סמכותי- להגיד כלום
    ארנון תל-אביבי 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל הזירות- האויב הערבי מריח חולשה של ממשלת הפרזנטור יהיר וגנץ ההססן . כניעה לאיומי טרור , ויתור על שטחי C ,בניה בלתי-חוקית , 53 מיליארד ש"ח תקציב לאחוואן-אלאיסלמיה , "עקיפת"-חוק וויתור לשוד-הקרקעות בנגב, מסירת עתודות הגז -תשלום פרוטקשן לחיזבאללה. חולשה מזמינה תוקפנות.
    סגור