בחירות 2022

סער במתקפה: "מאיימים לגרור את צה״ל למחוזות מסוכנים"

שר המשפטים גדעון סער הודף את הביקורת שנשמעה נגד מינוי הרמטכ"ל בתקופת בחירות וממשלת מעבר, חולק שבחים לרמטכ"ל היוצא ומברך את הנכנס הטרי לתפקיד, רב אלוף, הרצי הלוי
דוד זולדן |  1
גדעון סער (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
שר המשפטים גדעון סער בישיבת הממשלה שאישרה את מינוי הרמטכ"ל הרצי הלוי: ״אני מבקש לברך על ההחלטה של שר הביטחון להביא את מינויו של האלוף הרצל הלוי. ההחלטה לבצע את המינוי היא ההחלטה הנכונה. היא מבטיחה יציבות תפקודית ותכנונית לצה"ל בתקופה לא פשוטה שיש בה הרבה חוסר ודאות מסוגים שונים. לגופו של עניין - הרקורד של הלוי הוא עתיר ניסיון ומכשיר אותו להוביל את צה"ל להתמודד עם אתגרים גדולים. אשרינו שהתברכנו בקצינים כאלה והדברים נכונים גם לגבי המועמד השני".
עוד אמר סער כי "אני מבקש להודות לרמטכ"ל אביב כוכבי על תקופת כהונתו כרמטכ"ל ושירותו ארוך השנים את המדינה במדים. הדברים שנשמעים מהאופוזיציה (כמו דבריו של ח"כ שמחה רוטמן) ממשיכים לפגוע ביסודות הממלכתיים של המדינה ומאיימים לגרור גם את צה״ל למחוזות מסוכנים של פוליטיזציה".
 
לסיום אמר כי "המתקפה המופקרת של מפלגות האופוזיציה (גוש נתניהו) מאיימת לא רק על מערכות אכיפת החוק במדינה, אלא גם על כלל המערכות, כולל הביטחוניות כגון צה"ל והמשטרה. ראינו את זה גם ביחס שניתן להמלצות מערכת הביטחון בהקשר להסכם עם לבנון. זוהי תקופה שבה יש להיאבק בנחישות נגד הניסיון לפרק את עמוד השדרה הממלכתי של מערכות המדינה״.
האלוף הרצי הלוי יחל בינואר כהונה בת שלוש שנים כרמטכ"ל - עם אופציה להארכה בשנה אחת. האישור הסופי הגיע אחרי הסאגה סביב מינויו של הרמטכ"ל ה-23 בתקופת בחירות
הרמטכ"ל כוכבי בירך את הלוי ואמר: "אני מברך על אישור הממשלה את מינויו של אלוף הרצי הלוי לרמטכ״ל ה-23 של צה״ל. הרצי ואני מכירים שנים רבות, במהלכן הכרתי קצין אמיץ, מקצועי ומוכשר. הרצי הוא קצין מצוין ומנוסה ואני בטוח כי ימשיך להוביל את צה״ל קדימה, נוכח האתגרים הצפויים. אני מאחל לו הצלחה רבה".
נשיא המדינה יצחק הרצוג הוסיף: "איחולי הצלחה לאלוף הרצי הלוי, עם אישור מינויו לתפקיד הרמטכ״ל ה-23 של צה״ל. קצין ומפקד מצוין ועתיר הישגים שאותו ואת משפחתו העוסקת מזה דורות בצרכי ציבור באמונה אני מכיר ומוקיר שנים רבות. צה״ל, צבא העם חשוב ויקר לכולנו. הרצי, הצלחתך – הצלחת מדינת ישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ה"גילדה" מנסה להחליט בשבילנו מה טוב לנו וגם מה נחשוב
    ארנון תל-אביבי 10/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איתמר אלקובי - התקשורת מעלימה את ניסיון הרצח הלאומני בסוכות בשכונת נחלת-שמעון בירושלים.
    סגור