בחירות 2022

לאחר הכישלון החרוץ: זהבה גלאון במסר לתומכי מרצ

אחת הבשורות המסעירות שיצאו מהבחירות הללו - מפלגת מרצ תהיה מחוץ לכנסת לראשונה בתולדותיה. יו"ר המפלגה זהבה גלאון: "גם אם החורף קשה, זה ממש לא ימנע את בוא האביב"
מערכת ice |  2
זהבה גלאון (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
לאחר שנודע כי לראשונה בהיסטוריה, מפלגת מרצ לא תהיה בכנסת. יושבת ראש המפלגה, זהבה גלאון, פרסמה מסר לתומכי המפלגה בחשבון הטוויטר שלה וכך היא אמרה: "תומכי ותומכות מרצ יקרים, זהו רגע מאוד קשה עבורי ועבור החברים שלי במרצ. תוצאות הבחירות הן אסון למרצ, אסון למדינה וכן גם אסון אישי לי. כמה ימים לפני הבחירות, כשידעתי כבר שהסכנה למרצ גדולה ומוחשית, חלף לי בדיוק הסיוט הזה בראש – של כנסת שתהיה ריקה ממרצ, שהמפלגה של כהנא בתוך הכנסת והמפלגה של אלוני ושריד לא. בשביל זה עשיתי מה שלעולם חשבתי ששוב אעשה".
 
"כשראיתי שמרצ נמצאת בסכנה, חזרתי למדמנה של הפוליטיקה מתוך תקווה להציל את מרצ ולהציל את המחנה. דחפתי לאיחוד עם מרב מיכאלי ובימים האחרונים התרעתי מספר פעמים בפני ראש הממשלה יאיר לפיד והתרענו בפני אנשיו שהם משחקים באש ושאם לא נזהר, לא רק מרצ, אלא מחנה כולו ישלם את המחיר. לצערי, הבוחרים שלנו קנו את קמפיין 'המפלגה הגדולה' והעדיפו לחזק את יאיר לפיד מול ביבי. בגלל שלקחתי על עצמי את המשימה הזאת, אני רוצה להגיד את זה הכי ברור – האחריות היא כמובן גם עלי", המשיכה גלאון.
 
"הניצחון של הצד הימני, עם השותפים הגזענים והמדכאים הוא לא באמת ניצחון. יש מספר שווה של ישראליות וישראלים הצד אחד ובצד השני, בצד השני שמאמינים בשוויון, בזכויות אדם, בסיום הכיבוש ובצדק חברתי. ואף כהאניסט ואף פאשיסט ואף גזען, הומופוב ושוביניסט – לא יכבה את הרוח הזאת. הערכים ההומניסטים לא נעלמים בגלל 3,800 קולות שבחרו בפתק הלא נכון. הם לא נחסמים בידי שום אחוז החסימה, אנחנו נמשיך להילחם ובסוף אנחנו ננצח. אני שולחת מכאן תודה גדולה ומיוחדת לחברי רשימת מרצ לכנסת לכל הפעילים המסורים שלנו ולכל התמוכים והתמוכות שלנו. ואני אומרת לכם, גם אם החורף קשה, זה ממש לא ימנע את בוא האביב", כך סיכמה יו"ר מרצ.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מרצ איבדה עצמה לדעת ב 31.12.2018
    . 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ואם לא ימחקו את החרפה שקרתה ביום הזה. ימחק כל השמאל
    סגור
  • 1.
    תודה לאל... כ"כ משמח שאין את מפלגת השנאה והצביעות הזו. (ל"ת)
    יוחאי 11/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור