השוק

הסטרטאפ הישראלי בדרך לפשיטת רגל: חובות בגובה 15 מיליון שקל

חברת הגיימינג "אברי באדי גיימס" הגישה בקשה למינוי נאמן מבית המשפט המחוזי בתל אביב, לאחר שנקלעו לחובות כלכליים בגובה 15 מיליון שקל. החברה ציינה כי היא מעסיקה כרגע כ-7 עובדים בלבד, והיא גיבשה תכנית כלכלית במטרה לנסות לפרוע את חובותיה
מערכת ice |  1
צילום shutterstock, ויקיפדיה-Hanay
חברת הגיימינג הישראלית "אברי באדי גיימס" (לשעבר וויזטס) נקלעה לחובות כלכליים בגובה 15 מיליון שקל, כפי שפורסם ב"כלכליסט" ביום שלישי. הסטארטאפ הישראלי שעומד אחרי המשחק הפופולרי למובייל Lucky Buddies, עמד לפרוץ כאשר הצליח לגייס בשנת 2022 כ-23 מיליון דולר בכמה סבבים מוצלחים במיוחד, אך כעת עומד בפני הליך פשיטת רגל.
השופטת איריס לושי עבודי מבית המשפט המחוזי בתל אביב, מינתה לחברה נאמן לאחר שהחברה עתרה במטרה להמשיך את פעילותה כעסק פעיל, ובכך תנסה להחזיר את חובותיה. כחלק מכיסוי החובות שלה, הוצעה תכנית כלכלית במסגרתה היא תגבה תשלומים מלקוחות באפליקציה. 
 
משחק המובייל של החברה משווק בחנות האפליקציות של גוגל ואפל, ומרבית ההכנסות שלה מגיעות מרכישות שהשחקנים מבצעים במשחק. ע"פ הנתונים של אברי באדי, משתמשים בה כ-25-30 אלף משתמשים אשר ממוקמים בעיקר במדינות בארה"ב, בריטניה, צרפת, קנדה ועוד.
עוד עלה מהבקשה כי בחברה עובדים כ-7 עובדים בלבד, וזאת לאחר שהיא הודיעה על גל פיטורים נרחב של עשרות מהם. בנוסף, צוין כי החוב של החברה לבנק מזרחי עומד על כ-7 מיליון שקל, החוב לעובדים על כ-1 מיליון שקל וחובות לספקים ונושים רגילים בסך כ-7.5 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    99% מהסטארטפים בישראל הם קומבינה של האליטה ששולטת במדינ (ל"ת)
    אחד שיודע 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור