השוק

חברת הבת של תנובה נגד ההסתדרות: "משאירים פוליטיקה מחוץ לעבודה"

ענקית המזון רכשה ב-2019 את השליטה בדורו איטליאן פרודקט מהמייסדים והבעלים שי אלון וגיל בן-דב, וכעת היא צפויה לרכוש את 49% הנותרים. חברת הבת הוקמה לפני 12 שנים, ומכירותיה מסתכמות בעשרות מיליוני שקלים בשנה. למול התבטאויותיו של ארנון בר דוד נגד הממשלה, העובדים בחרו להתאגד בארגון העובדים המתחרה - ההסתדרות הלאומית: "פועלים במקצועיות ונחישות למען קידום החברים"
מערכת ice |  11
גדי קוניא, מנכ״ל קבוצת תנובה (צילום לב אשין, פלאש 90/ יוסי זליגר)
תנובה רכשה את חברת דורו איטליאן פרודקטס ובתגובה העובדים התאגדו בהסתדרות הלאומית: בימים בהם מתבטא ארנון בר דוד בהתבטאויות פוליטיות שנויות במחלוקת אשר גרמו למחלוקות בין וועדי העובדים והחברה בישראל, בחרו העובדים בחברת דורו איטליאן פרודקטס להתאגד דווקא בהסתדרות הלאומית. 
עובדי חברת דורו איטליאן פרודקטס, יצרנית פסטה Ricco, התאגדו בהסתדרות הלאומית. דורו איטליאן פרודקטס, הנה חברת בת של תנובה, תנובה צפויה להשלים את רכישת דורו איטליאן פרודקטס, יצרנית פסטה ריקו - מותג פסטות טריות בקירור. תנובה רכשה ב-2019 את השליטה (51%) בדורו איטליאן פרודקט מהמייסדים והבעלים שי אלון וגיל בן-דב, וכעת היא צפויה לרכוש את 49% הנותרים.
 
החברה הוקמה לפני 12 שנים במפעל ייצור בבית דגן, ומכירותיה מסתכמות - לטענת תנובה - בעשרות מיליוני שקלים בשנה. לצד פסטה טרייה מייצרת דורו איטליאן פרודקטס רטבים לפסטה, ממרחים מצוננים ובסיסי בצק טריים לפיצה, ומייבאת פסטה ללא גלוטן.  הרקע להתאגדות העובדים הינה רצונם להיות חלק מההצלחה של החברה בעקבות תרומתם על עבודתם במשך כל השנים ביצרנית הפסטה.
 
על רקע הרכישה של תנובה, העובדים רוצים ביטחון תעסוקתי במקום העבודה בו הם עובדים מעל עשור. מוועד הפעולה נמסר: "לקראת רכישתה המלאה של דורו איטליאן פרודקטס ע"י תנובה, התארגנו העובדים והביעו אמון בוועד שייצג אותם וישמור על צביון  המשפחתי המאפיין את  החברה מעת הקמתה לפני כ-12 שנים עד היום, יד ביד עם  השמירה על ההון האנושי של החברה".
"אנו מודים לרוב המוחלט של החברה שהביע אמונו בנו, והצטרף למהלך שיסייע לנו לפעול למען רווחת העובדים ושמירה על זכויותיהם יד ביד עם הנהלת החברה", הוסיף ועד הפעולה. איתמר שרוני, מנכ״ל הנהלה פעילה בהסתדרות הלאומית: "אנו מברכים את עובדי דורו איטליאן פרודקטס עם הצטרפותם להסתדרות הלאומית ומתחייבים לפעול לרווחתם וקידומם המקצועי והכלכלי.

(צילום: מיכאל גלעדי/ פלאש 90)
העובדים הצטרפו למשפחה הגדולה והמקצועית בישראל. בהסתדרות הלאומית משאירים את הפוליטיקה מחוץ למקומות העבודה ופועלים במקצועיות ונחישות למען קידום החברים. בשעות האחרונות פנינו למנכ״ל החברה והודענו לו על התאגדותם של עובדי החברה. מצפים לשיתוף פעולה פורה למען המשך הצלחת החברה, לצד תגמול והערכת העובדים".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    ארנון בר דוד עשה צעד נכון (ל"ת)
    ציקי אברמוביץ 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 10.
    הם עושים טעות שהם הולכים עם ההסתדרות הלאומית- אין לה כח (ל"ת)
    פיני חודדה 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 9.
    תאגיד ריכוזי שיש לפרק !! (ל"ת)
    23 02/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 8.
    סוף סוף יוצא משהו טוב ממחאות קפלן- העבדים עוזבים
    פטקס 02/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    העובדים עוזבים את הסתדרות הכללית ועוברים למי שבאמת ידאג להם, בלי לאיים כל שני וחמישי שישביתו אותם מסיבות משונות וישאירו כרגיל ללא שכר עבור ימי השביתה. גם האוליגארכים בישראל יחשבו פעמיים לפני שידרשו מהסתדרות הכללית של העובדים להשבית את כל המשק לטובתם והגחמות שלהם
    סגור
  • 7.
    תנובה
    דוד המלך 02/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צודק ב100%הסתדרות גוף מיותר עושק עובדים חי על גבם לצאת מישם ומהר.זה מה שאני עשיתי לתת כסף מהמשכורת שלי למה לדעות הפוליטיות שלהם . ולארגן שביתות וכל זה להכשיל את הממשלה בחסות השמאל.
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    איך יוצא שחברת תנובה נגד ההסתדרות?? זה לא מה שרשום (ל"ת)
    ליבי מדמוני 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 5.
    אין על ההסתדרות הכללית- בזכותם אני מרוויח יותר (ל"ת)
    יקיר צרפתי 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 4.
    ארנון בן דוד מתחיל להחריב את ההסתדרות והמתחיל במצווה
    יוני 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אומרים לו גמור.
    סגור
  • 3.
    להסתדרות הלאומית אין כוח - זה רק לצאת ידי חובה (ל"ת)
    לאון ראשון 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 2.
    לא הבנתי למה זה לעומת ההסתדרות הכללית. שיתאגדו איפה שבא
    ציפי נחמי 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    להם
    סגור
  • 1.
    ארנון בר דוד התבטא נגד בדברים הקלוקלים של הממשלה-הוא לא
    מאיר גיל 02/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא לקח צד פוליטי מפלגתי הממשלה באמת צריכה לסיים את תפקידה הגרוע מכל הבחינות
    סגור