השוק

הייפר גלובל מתרחבת: "חיזוק מעבר לים, חלק מאסטרטגיית הצמיחה"

חברת הייפר גלובל, המספקת פתרונות מחשוב למוצריהן של חברות טכנולוגיה, הודיעה על הרחבת מרכז הפיתוח והייצור שלה באטלנטה אשר עבר למבנה חדיש וגדול יותר. המרכז החדיש עומד בדרישות ותקנים צבאיים מחמירים בינלאומיים, החל מתהליך הפיתוח ועד למוצר המוגמר. המנכ"ל שחף שרגר: "מגדיל את כושר הייצור שלנו"
מערכת ice | 
שחף שרגר (צילום ענת קזולה, vecteezy)
חברת הייפר גלובל, המספקת פתרונות מחשוב למוצריהן של חברות טכנולוגיה, הודיעה היום (ראשון) על הרחבת מרכז הפיתוח והייצור שלה באטלנטה, ג'ורג'יה ארה"ב, אשר עבר למבנה חדיש וגדול יותר. מעבר ליכולת הייצור, האתר מהווה כמרכז לפיתוח וייצור מערכות מיחשוב מורכבות ומוקשחות לתחום הצבאי, שודרג והרחיב משמעותית את יכולות בדיקות תנאי הסביבה In-house הכולל מעבדת בדיקות לתחום הצבאי והגדלת רצפת הייצור לתעשיות האזרחיות.
המרכז החדיש עומד בדרישות ותקנים צבאיים מחמירים בינלאומיים, החל מתהליך הפיתוח ועד למוצר המוגמר. אחד התקנים הידועים והמחמירים בעולם הוא תקן MIL-STD-810 שנועד להבטיח שהציוד יעמוד בדרישות להפעלה, שינוע ואחסון בתנאי סביבה קיצוניים כדוגמת חום וקור, לחות, הרעדות, לחצים, כמו גם עמידות בסביבה דליקה ונפיצה. תקנים חשובים נוספים  בתחום שהמרכז עומד בהם:  MIL-STD-901, MIL-STD-167 .
 
המרכז כולל ציוד בדיקה מתקדם ויספק תחת קורת גג אחת מגוון רחב של בדיקות המדמות תנאי סביבה משתנים, לפי מגוון רחב של תקנים צבאיים בינלאומיים ובהתאם לדרישות הלקוח. המרכז באטלנטה מעמיד לרשות לקוחותיו צוות מהנדסים מומחה ומנוסה, המסייע ללקוח החל משלב אפיון המוצר, המשך בהגדרת התקנים והבדיקות הנדרשות והסמכות לקראת שיווקו ולאורך כל מחזור חיי המוצר.
שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל: "שדרוג המרכז מגדיל את כושר הייצור שלנו באתר באטלנטה ובנוסף מסייע לנו לשפר את התמיכה בחברות המפתחות מערכות לסביבות מורכבות. מאחר ועמידה בתנאי סביבה הן דרישה הכרחית לפיתוח מוצרים לתחום הצבאי, בחרנו להקל על חייהם של לקוחותינו ולהעמיד לרשותם מרכז הכולל מגוון של שירותים תחת קורת גג אחת. ההשקעה של הייפר גלובל במרכז הייצור החדיש באטלנטה, מחזקת ומרחיבה את סל היתרונות והערכים המוספים ללקוחותינו גם מעבר לים, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה