נדל"ן ותשתיות

בראק קפיטל: ביקושים של כ-600 מיליון שקל בהנפקת אג"ח

חברת הנדל"ן הפועלת בגרמניה מדווחת על הבעת אמון משמעותית של שוק ההון. החברה בחרה לגייס כ- 360 מיליון שקל בריבית של 5.05%. המהלך מגובה בשעבוד ראשון של מניות רגילות שאינן סחירות של החברה ההולנדית BGP, ביחס שווי מניות לחוב נטו של לא פחות מ- 175%. סמנכ"ל הכספים ערן אדלמן: "מודים למשקיעים על היענותם הגבוהה"

מערכת ice | 
ערן אדלמן (צילום יחצ, shutterstock)
חברת הנדל"ן בראק קפיטל פרופרטיז אן.וי (בראק אן.וי), הפועלת בתחום הנדל"ן בגרמניה, מעדכנת הבוקר (ראשון) כי השלימה בהצלחה את השלב המוסדי במסגרת הנפקת אג"ח חדשה, סדרה ד', צמודה למדד (המדורגת בדירוג +BBB), החברה נהנתה מביקושים של כ-600 מיליון שקל, ובחרה לגייס כ- 360 מיליון שקל בריבית של 5.05%.
תמורת ההנפקה תשמש למימון מחדש של התחייבויות החברה לזמן קצר ולמימון פעילותה השוטפת של החברה. את הגיוס הובילו אי.בי.אי. חיתום, מנורה חיתום ורוסאריו קפיטל חיתום.
 
אג"ח, סדרה ד', צמודה למדד, במח"מ 3.6 שנים, העומדת לפירעון בשלושה תשלומים (פירעון קרן ראשון ושני בהיקף של  33% כ"א ותשלום קרן אחרון בהיקף של 34% מהיקף הסדרה), ריבית שנתית בשיעור של כ- 5.05% תשולם בתשלומים חצי שנתית החל מה- 01 באוגוסט 2024.
ערן אדלמן, סמנכ"ל הכספים: "אנו מודים למשקיעים על היענותם הגבוהה בגיוס. הביקוש הגבוה שנרשם ושיעור הריבית שנקבע, מבטאים לראייתנו הבעת אמון גדולה מצד שוק ההון בבראק אן.וי. כחברה יציבה וחזקה לטווח ארוך. החברה ממשיכה להתמקד באסטרטגיה לחיזוק מבנה ההון והחוב של החברה, להקטנת המינוף ולשיפור נזילותה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה