נדל"ן ותשתיות

אלמוגים החזקות: מכירות שיא באמצע המלחמה, בקשות ב-40 מיליון שקל

בעיצומה של מלחמת חרבות ברזל, אלמוגים מסכמת מכירות שיא בפרק זמן של כחודש בלבד. החברה מכרה 49 יח"ד בהיקף כולל של כ-108 מיליון שקל. בנוסף, חתמה החברה על 22 בקשות רכישה בהיקף כולל של כ-40,000,000 מיליון שקל. הבעלים והיו"ר מריו זוזל: "ההיסטוריה הכלל עולמית מלמדת שאחרי המלחמה מתחילה תקופה של התחדשות ופריחה בכלל ובענף הנדל"ן בפרט"
מערכת ice | 
מריו זוזל, בעלים ויושב ראש אלמוגים (צילום לילך רז, freepik)
חברת הנדל"ן אלמוגים החזקות שבשליטת מריו זוזל ועמי בר משיח (כ-76%) מסכמת בעיצומה של מלחמת חרבות ברזל מכירות שיא בפרק זמן של כחודש בלבד: החברה מכרה 49 יח"ד בהיקף כולל של כ-108 מיליון שקל ובנוסף, חתמה על 22 בקשות רכישה בהיקף כולל של כ-40,000,000 מיליון שקל. מספר החוזים שנחתמו בפרויקט החדש של החברה "שמיים וארץ" ברחובות, שהושק בימים אלה ממש, עומד על 34 יח"ד, מתוך 311 יח"ד בפרויקט בהיקף כספי כולל של כ-88 מיליוני שקל. 
"בדומה לתקופת הקורונה בה המשק בישראל נכנס לתרדמה למשך תקופה מסוימת, גם בתחילת המלחמה שנכפתה על מדינת ישראל, נכנסו ענפי המשק השונים לחוסר פעילות עד שגלגלי הכלכלה החלו לנוע", מסביר מריו זוזל, בעלים משותפים ויו"ר אלמוגים. "ההיסטוריה הכלל עולמית מלמדת שאחרי המלחמה מתחילה תקופה של התחדשות ופריחה בכלל ובענף הנדל"ן בפרט".
 
"וכך, אחרי ההלם, האבל, הכאב וההבנה שהשגרה החדשה עומדת להיות ארוכה וקשה אנו עדים לגידול משמעותי במספר המתעניינים במשרדי המכירות של החברה. הביקושים 'הכבושים' החלו להתפרץ ובנוסף, התווספו אליהם יהודי העולם שגילויי האנטישמיות בגולה טורדים את מנוחתם. בחודש החולף אנו חווים ביקושים גוברים בכל הפרויקטים, ומספר החוזים ובקשות הרכישה עליהם חתמה החברה מעידים על כך שמגמה זו תלך ותגבר". 
פרויקט "שמיים וארץ", הממוקם בשכונה חדשה הנמצאת בפאתי רחובות במערב,  הינו מתחם מגורים הבנוי בתכנון של עירוב שימושים, וכולל 5 בניינים מתוכם 3 בניינים המתנשאים לגובה של 21 קומות וכוללים דירות בנות 3, 4, 5, 5.5 חדרים ופנטהאוזים מרהיבים בני 5 ו-6 חדרים. בנוסף, שני בנייני בוטיק המתנשאים לגובה של 6 קומות וכוללים דירות בנות 3, 5, 6 חדרים.

מיכל גור (צילום: לילך רז, shutterstock)
בנוסף, במתחם יבנו שטחי מסחר בשטח כולל של כ- 500 מ"ר. מספר החוזים שנחתמו  בפרויקט "אלמוגים אור ים 2", אור עקיבא הוא 15 יח"ד, מתוך 208 יח"ד בפרויקט. בהיקף כספי כולל של כ-20 מיליוני שקל פרויקט "אלמוגים אור ים" של חברת אלמוגים כולל 5 בניינים בני 5 עד 15 קומות, בתמהיל מגוון הכולל דירות 3, 4 ו-5 חדרים, וכן דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.
 
אלמוגים החזקות היא אחת מחברות ייזום הבניה למגורים והביצוע (עצמי) מהוותיקות בישראל. החברה נוסדה בשנת 1986 ע"י עמי בר משיח ומריו זוזל בוגרי הטכניון ובעלי ניסיון של מעל  37 שנים בשוק הנדל"ן. החברה פועלת בכל שרשרת הערך – איתור ויזום פרויקטים, תכנון, שיווק ובנייה. מאז הקמתה, החברה יזמה והקימה אלפי יח"ד ועשרות אלפי מ"ר של נכסים מניבים בישראל. כיום מעורבת החברה בפרויקטים בהיקף כולל של כ- 7,500 יח"ד בשלבי ביצוע ותכנון שונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה