השוק

פאלו אלטו מזנקת ב-13%: זו הסיבה לעלייה במניית החברה של ניק צוק

חברת הסייבר פאלו אלטו, אותה ייסד ניר צוק, זינקה ביומיים האחרונים ב-13%, זאת לאחר שמשקיעה מפתיעה במיוחד החליטה להשקיע בחברה - ננסי פלוסי, לשעבר יושבת ראש בית הנבחרים האמריקאי, שחשפה כי ההשקעה שלה מגיעה על רקע הצניחה של המניה בעקבות  התחזיות המאכזבות שפרסמה לאחרונה
מערכת ice |  1
ניר צוק מייסד ומנכ"ל פאלו אלטו (צילום מתוך אתר החברה פאלו אלטו, ויקיפדיה)
חברת הסייבר פאלו אלטו, אותה ייסד ניר צוק, זינקה ביומיים האחרונים ב-13%, זאת לאחר שמשקיעה מפתיעה במיוחד החליטה להשקיע בחברה. מדובר בננסי פלוסי, לשעבר יושבת ראש בית הנבחרים האמריקאי, שחשפה כי השקיעה בחברה של ניר צוק אחרי שהמנייה שלה צנחה בעקבות התחזיות המאכזבות שפרסמה.
כזכור, פאלו אלטו פרסמה בשבוע שעבר את התחזיות הכספיות שלה להמשך השנה, שהיו מאכזבות במיוחד. בעקבות כך, המניה של פאלו אלטו צללה בשבוע שעבר במסחר המאוחר ב-20%.
 
פאלו אלטו דווקא הציגה תוצאות רבעוניות מצוינות, בהן היא למעשה סיכמה את הרבעון השני של שנת 2023, בו היא רשמה צמיחה אדירה של 19% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. החברה הכניסה 1.975 מיליארד דולר, ואף עקפה את תחזיות האנליסטים.
אלא שהאנליסטים הופתעו במיוחד בעקבות התחזיות החלשות שהציגה החברה, שהיו בניגוד גמור לציפיות שלהם. החברה צופה כי ההכנסות השנתיות שלה יסתכמו בכ-8 מיליארד דולר, צמיחה של 15%-16% לעומת שנת הכספים הקודמת, זאת בניגוד גמור לתחזיות האנליסטים, שהיו אופטימיות בהרבה ודיברו על צמיחה של 18%-19%.
למרות זאת, סמנכ"ל הכספים של החברה ציין כי שיעורי הרווח הנקי ותזרים המזומנים שלה לא ייפגעו. על פי דיווח ב-CNBC, המנכ"ל ניקש ארורה, סיפר לאנליסטים כי השינוי המפתיע בתחזיות הוא תוצאה של שינוי אסטרטגי של החברה, שנועד כדי להאיץ את קצב הצמיחה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כווולם קונים
    אבו 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי ההסבר המשכניע של המנכל על שנוי אסטרטיגי עכשיו כווולם רוצים לקנות מניות פלו אלטוהשקעה טובה לתווך ארוך
    סגור